Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lordino schreef:@ iSaBeLL: De wc's zijn in zo'n soort van kar. Zoals je ze op concours ook wel eens tegenkomt. Die wagens staan wel op loopafstand van de tent, maar je moet dus wel eerst naar buiten. Je kunt dus beter je regenlaarzen meenemen in plaats van badslippers.

Hoop dat je handen snel genezen!
En het sanitair, tsja, daar kan ik voor een weekje wel mee leven 
Das altijd bij zoiets..
Lordino schreef:Inderdaad, ik vind die tentjes voor onszelf echt wel gezellig.
Aan de ene kant ben ik bang dat mijn paard in de stress raakt en dat zou ik echt zielig vinden. Ze moeten namelijk zo hard werken. Maar aan de andere kant kan het ook wel weer een hele gezellige week worden zo met die tentjes en het terrein waar we rijden is nog gewoon zoals het was, net als de kantine en de grote hal.. Ik weet het niet zo goed. Als het regent en er veel lawaai is denk ik dat ik ontzettend baal maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren.
Manny schreef:Er heeft al iemand zijn beklaag gedaan over de hoeveelheid wc en douche's op de fb van de KNHS, en de prijs kwaliteit verhouding daarin. Ik ben heel erg benieuwd of ze voet bij stuk gaan houden of dat ze nog ergens in tegemoet willen komen.
We moeten maar hard duimen op heel mooi weer.
Citaat:en dat ze geen korting gingen geven omdat dit zo'n grote investering voor hun is.