KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iSaBeLL

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:52

Jeetje wat fijn dat jij even langs bent geweest!
Ik was al heeeeeeeul nieuwsgierig hoe het er allemaal uit zal zien etc.

Het valt me wel een beetje tegen.. zo aan de foto's te zien!

De wc, zijn dat soort van 'dixies' ?
en de douche en wc zitten dus niet in de tent, daarvoor moet je eerst naar buiten?

En ik mag hopen dat er nog waterbakjes in de stal komen, dat lijkt me toch wel erg fijn!

Ik vind dat ze ons wel korting mogen geven hoor, alle luxe wat er eerst was is nu denk ik niks van te merken!

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:58

@ iSaBeLL: De wc's zijn in zo'n soort van kar. Zoals je ze op concours ook wel eens tegenkomt. Die wagens staan wel op loopafstand van de tent, maar je moet dus wel eerst naar buiten. Je kunt dus beter je regenlaarzen meenemen in plaats van badslippers.

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:03

Lordino schreef:
@ iSaBeLL: De wc's zijn in zo'n soort van kar. Zoals je ze op concours ook wel eens tegenkomt. Die wagens staan wel op loopafstand van de tent, maar je moet dus wel eerst naar buiten. Je kunt dus beter je regenlaarzen meenemen in plaats van badslippers.

Als we zulk weer als nu blijven houden is het idd verstandiger om je regenlaarzen meer te nemen!

Ik krijg twijfels of ik wel moet gaan...
De paarden stonden afgelopen jaren zo fijn er bij, en de slaapzalen waren ideaal!
Vind het nu eigenlijk zonde van me geld.

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:07

Ik ben het met je eens, ik twijfel ook ontzettend. Voor hetzelfde geld (of minder) kan ik ook ergens anders een weekendje met je paard buitenrijden en een aantal lessen nemen. Dat is natuurlijk niet hetzelfde, maar dit jaar zal ook niet hetzelfde zijn als voorgaande jaren..

Misschien sla ik dit jaar over, en ga ik volgend jaar wel weer als alle nieuwbouw klaar is.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:42

@Kirsten: super dat Wyron zo goed opknapt!
@Susan: wat fijn dat je springzadel goed past :)
@Laura: balen dat je je hebt afgemeld :(:) Hoop dat je handen snel genezen!
@Lordino: tenten voor ons vind ik er prima uit zien! Stallen vind ik wel wat krap ogen :( En het sanitair, tsja, daar kan ik voor een weekje wel mee leven :P

Hoi :wave:
Vraagje aan de mensen die al op zondag komen. Hebben jullie al te horen gekregen vanaf hoe laat je kan komen?
Ik heb me wel opgegeven om een dagje eerder te komen en heb ook een mail terug gehad dat dat kan, maar verder nog niets gehoord.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 17:50

Meestal krijg je dat kort van te voren pas te horen.. Dacht rond 4 uur normaal gesproken..

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:51

Oké, dan hoor is het vanzelf wel :P
Ben heel benieuwd hoe het wordt!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:53

Goed de foto's te hebben gezien. Ik ken de tenten ben vaker met het mennen bij marathons geweest. Behalve dat het wat warm was stonden de pony's er rustig in. Ik vraag me wel af hoe ze de stallen willen gaan verdelen, ik neem aan dat niemand zijn paard wil hebben staan in zo'n kleine stal.
Ik zal vanavond nog even een berichtje sturen, ik kom ook een dag eerder. We moeten maar heel hard duimen op heel mooi weer.

Voor de mensen die zich afmelden krijgen jullie je geld wel terug?

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 20:06

Zoo nadat ik die foto's heb gezien ben ik zo blij dat ik gewoon weg niet kan, wat een bouwput zeg jeetje mina! En dan willen ze nog volle poen vangen ook, echt te schandalig voor woorden. Paarden die geen rust krijgen met de werkzaamheden naast zich, die tent gaat nog wel, maar met 65 mensen 3 douches en 3 wc? Man dat word net een beerput. KNHS moet zich diep schamen, sla het dan een jaar over. Hiermee maken ze echt geen goede publiciteit!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 20:18

ik vind het erg mee vallen.

ik ga ook zondagavond, we krijgen nog een mail vanaf hoelaat we welkom zijn.
ik hoop dat mijn pony een box met luik kan krijgen.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 20:32

Er heeft al iemand zijn beklaag gedaan over de hoeveelheid wc en douche's op de fb van de KNHS, en de prijs kwaliteit verhouding daarin. Ik ben heel erg benieuwd of ze voet bij stuk gaan houden of dat ze nog ergens in tegemoet willen komen.
We moeten maar hard duimen op heel mooi weer.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 21:19

Wedden dat binnen no-time alle afvoeren verstopt zijn? :P Das altijd bij zoiets..
Ach, laten we er zelf maar het beste van maken dan he ;)

simpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:20

Lordino schreef:
Inderdaad, ik vind die tentjes voor onszelf echt wel gezellig.

Aan de ene kant ben ik bang dat mijn paard in de stress raakt en dat zou ik echt zielig vinden. Ze moeten namelijk zo hard werken. Maar aan de andere kant kan het ook wel weer een hele gezellige week worden zo met die tentjes en het terrein waar we rijden is nog gewoon zoals het was, net als de kantine en de grote hal.. Ik weet het niet zo goed. Als het regent en er veel lawaai is denk ik dat ik ontzettend baal maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren.

Kosteloos afmelden kan niet meer, dit had je moeten doen voor afgelopen donderdag 18 mei....
Volgens mij ben je dus gewoon je geld kwijt als je je nu afmeldt.

Ik vind het ook erg tegenvallen.... vooral als het gaat regenen, dan wordt het idd volgens mij 1 grote modderpoel...

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 07:44

Je kan je wel afmelden, mits je een annuleringsverzekering hebt en een geldende dokters of dierenarts verklaring...

Maar laten we er inderdaad zelf het beste van maken :D

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:00

Manny schreef:
Er heeft al iemand zijn beklaag gedaan over de hoeveelheid wc en douche's op de fb van de KNHS, en de prijs kwaliteit verhouding daarin. Ik ben heel erg benieuwd of ze voet bij stuk gaan houden of dat ze nog ergens in tegemoet willen komen.
We moeten maar hard duimen op heel mooi weer.

Ik heb meteen nadat bekend wat gemaakt dat de paarden in tentstallen zouden komen te staan een mail gestuurd naar de KNHS, dat ik de prijs kwaliteit verhouding nu niet vond kloppen en dat ik met een aantal vragen zat enz. Ze hebben terug gemaild dat ze er van overtuigd waren dat het een leuke week ging worden omdat ook toppaarden in die stallen staan, en dat ze geen korting gingen geven omdat dit zo'n grote investering voor hun is.

Ik heb toen gevraagd of ik kon komen kijken en dat was prima. Na het bezoek heeft een stalgenootje nog een mail gestuurd met de vraag of we veel geluidshinder zullen hebben en of er nog meer douches en wc's komen. En daar heeft ze nog geen antwoord op gehad.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:50

Net mail naar KNHS gestuurd met de vraag of er vaste drinkbakken in de stallen komen met stromend water (dat we niet zelf met emmers hoeven te lopen) en of er nog douches en toiletten bij komen.

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:56

Ik vraag me ook af of er electriciteit in de tenten komen..

Inmiddels mail terug van de KNHS ze zeggen dat er een andere luxere sanitaire wagen komt met 6 douches, en dat de geluidshinder mee zal vallen. Bij de lessen zullen we er geen last van hebben. Maar ik vraag me toch af of mijn paard er in de tent last van heeft. En 6 douches op 70 mensen is ook best weinig toch?

Ik zit nog steeds in twijfel, ik kan geloof ik annuleren met een medische verklaring (dan ben ik alleen de 15 euro van de annuleringsverzekering kwijt)

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:09

Inmiddels 6 douches op 62 man :') , zie nieuwsbrief van KNHS...... Vind 6 douches inderdaad wel erg weinig....

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:15

Ik heb nog geen mail ontvangen. Maar als ik zie hoe snel het aantal terug loopt zullen er waarschijnlijk nog wel minder mensen komen. Het zal allemaal wel loslopen op het moment zelf. Ik snap alleen nog steeds echt niet dat de KNHS nergens in tegemoed komt.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 13:42

Ik hoop dat de vele afmeldingen de knhs wakker maakt.
6 douches is te doen, normaal gesproken zijn er 8 als ik het me goed herinner, die bijna nooit allemaal bezet waren ( op het moment dat ik ging douchen in ieder geval )

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 16:02

Ik denk dat ik me ook ga afmelden. Of toch niet? Oooh ik twijfel zo.

Aan de ene kant vind ik het belachelijk dat we zo veel geld moeten betalen voor zo'n bouwput. En ben ik bang dat mijn paard stresst op stal met al die bouwgeluiden naast hem, maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin in de lessen en de gezelligheid. Oh wat is dit moeilijk. Waren ze maar alvast klaar met die verbouwing! |(

Aan de mensen die zich al afgemeld hebben: Hoe hebben jullie dat gedaan? Met medische verklaring of zonder?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 16:13

Mijn moeder heeft het geregeld,
Maar ik ga weer om een andere reden als die van anderen. Ik kan nog niks met mijn rechterhand ik rij wel maar daarna bloed hij hevig.

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 17:10

Ik vind het ook belachelijk dat ze nog gewoon de volledige prijs laten betalen.. Er is echt ontzettend veel minder luxe dan voorafgaande jaren, de paarden staan er bar slecht bij (het was nu al warm in de tent, stel je voor als het achter een maand richting de 20-30 graden gaat..) er ligt overal modder, ze verbouwen tijdens de instructieweek dus je gaat er zelf waarschijnlijk ook hinder van hebben. Ze moeten zich echt schamen. bahbah.

Citaat:
en dat ze geen korting gingen geven omdat dit zo'n grote investering voor hun is.

Dus omdat hun verbouwen moeten wij maar accepteren dat we in een bouwput komen te staan en de paarden in een tent worden gegooid? :=

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 17:29

vind ook echt belachelijk,
Huur van die boxen ofzo, maar tent pff....

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 17:46

Als ze maar niet om 6 uur beginnen die bouwvakkers, hahaha! Dan ben ik na dag 2 al niet meer te genieten :P :P