Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ilze.de.meer@gmail.com
) Zou je nog heeeeeel even willen wachten met bestellen? Ik zal proberen of ik er straks nog even tijd voor kan maken.. Moet even uitzoeken wat voor info je ook maar weer wilt....
Disconto_AF schreef:Allen,
Ik heb al heel veel bestellingen doorgekregen en ik ga vanmiddag een bestelling de deur uitdoen. Degene die nog niet besteld hebben en wel een polo willen, graag zsm doorgeven. ilze.de.meer@gmail.com
Citaat:Ruitersport.com bij Ruitersport.com
De tweede winnaar van onze like & share actie, Ilze de Meer, heeft zich nog steeds niet gemeld. Ilze heeft een echte Starlight cap gewonnen!
Ben jij, of ken jij, Ilze de meer? Neem dan contact met ons op via info@ruitersport.com.

ze kon me wel op de lijst voor het B zetten dus daar maar voor gekozen (het M durfde ik nog niet aan hihi).
Dat is dus een vriendin van jou?
morgen finale rijden.
toch wel lekker mee genomen 
Debbie schreef:He Lisanne, wat toevallig! Zag ineens vandaag bij Margo op facebook staan dat ze met jou mee ging op westrijdDat is dus een vriendin van jou?
Ik ken Margo uit Australië! We zijn in september met dezelfde groep heen gegaan![]()
Oeh en nog maar 3 weekjes en dan gaan we al richting Ermelo! Nu maar hopen dat het weer ons mee gaat zitten..