Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_coquette_ schreef:Ik heb het gevoel of ik voor het eerst op ponykamp ga, ben daar nog nooit heen geweest namelijk. Maar dan met een lekker wijntje erbij ipv ranja
_coquette_ schreef:Ik heb het gevoel of ik voor het eerst op ponykamp ga, ben daar nog nooit heen geweest namelijk. Maar dan met een lekker wijntje erbij ipv ranja :')
Mir_horses schreef:Ik weet niet eens hoe het 'normaal' hoort te zijn, dus dan kan het alleen mee vallen toch? haha
Normaal had je gewoon een gebouw met slaapzalen ofzo? Ben wel benieuwd naar foto's daarvan.
https://www.google.nl/search?q=safarite ... 0QWCqYCwAw viefj12 schreef:ik wil graag samen met een vriendin naar de allroundweek paarden t/m 20, alleen is zij dan al 22.
Is het dan wel mogelijk om te gaan weet iemand dat? want we willen heel graag samen en de rest van de allround weken kunnen wij allebei niet.....
Of is het het beste om morgen even te bellen?
viefj12 schreef:ik wil graag samen met een vriendin naar de allroundweek paarden t/m 20, alleen is zij dan al 22.
Is het dan wel mogelijk om te gaan weet iemand dat? want we willen heel graag samen en de rest van de allround weken kunnen wij allebei niet.....
Of is het het beste om morgen even te bellen?