Maar wij zaten ongeveer achter jullie geloof ik, alhoewel ik Richard en Inge niet op de achtergrond zie..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Motje11 schreef:Wat vonden jullie (degenen die het gezien hebben) trouwens van het idee om iemand mee te nemen die pas voor de tweede keer met de halsriem ging rijden? Het was een ideetje van HE en van de Bit. Ik vond het wel een leuke toevoeging, en het ging ook heel goed met haar. Leuk om te laten zien dat het gewoon prima gaat met een goed gereden paard. Er bleef wel wat minder tijd over waardoor we een beetje snel door het programma moesten gaan.
Jesser schreef:jameyskatje schreef:echt op zoveel foto's sta ik er net niet opecht heel jammer hahah
Volgens mij stond je bij mijn demo te kijken bij de NH cirkels. Demo Doma Vaquero/Working Equitation.
Jinte schreef:Bagheera_206 schreef:Wie weet!Ik zal het iig opnemen in de jaarplanning van 2012.
Ik ben er gewoon weer 3 dagen vind ik, vond 't zo tof dit jaar! Zwaar wel, vooral geestelijk, maar dat trekt wel weer bij
Ik heb jullie al gespot op enkele foto's, die roze pluk haar valt echt niet te missen
Bagheera_206 schreef:Tja dat wordt dan wel weer duur weekend. Ik ben ook niet van plan om 4u per dag op en neer te rijden naar Deurne. Dat wordt ergens fatsoenlijke overnachting zien te vinden dan.
@Renee: Zonder het fotograferen vond ik het eigenlijk ook wel gezellig. Ik heb nu weer een paar Bokkers leren kennen.