Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jaime_ schreef:Scapa DR = €26
Scapa VZH = €32,50 met gratis oornetje
Sajnne schreef:Ik had 2 jaar geleden mn leren rijlaarzen daar gekocht 199,- en die stonden toen ook in die hal maar de rubberen stonden daar ook dee die werknemer ze in de doos van de buurvrouw die rubberen rijlaarzen aan het passen was ik afrekenen 22,95 huhh klopt niet?? Maar niks gezegt kwam dr buiten achter dat t de verkeerde doos was
SteffiiY schreef:dus je hebt 22.95 betaald voor leren laazen?
Sajnne schreef:Ik had 2 jaar geleden mn leren rijlaarzen daar gekocht 199,- en die stonden toen ook in die hal maar de rubberen stonden daar ook dee die werknemer ze in de doos van de buurvrouw die rubberen rijlaarzen aan het passen was ik afrekenen 22,95 huhh klopt niet?? Maar niks gezegt kwam dr buiten achter dat t de verkeerde doos was
Focussed schreef:Sajnne schreef:Ik had 2 jaar geleden mn leren rijlaarzen daar gekocht 199,- en die stonden toen ook in die hal maar de rubberen stonden daar ook dee die werknemer ze in de doos van de buurvrouw die rubberen rijlaarzen aan het passen was ik afrekenen 22,95 huhh klopt niet?? Maar niks gezegt kwam dr buiten achter dat t de verkeerde doos was
Haha en die ander der rubberen laarsen voor 199,-
MissVicky schreef:Nee over de hele breedte is juist mooi hoor! Haha jij bent handig waar is je manager:) Gelijk heb je hoor gratis is gratis toch?
MissVicky schreef:Ik ga in het voorjaar al naar het Equitana en ga daar helemaal los dus denk dat ik dan tentenkamp maar over sla
SteffiiY schreef:inderdaad, niemand die het koopt dus
Of je moet gele/witachtige peesbeschermers willen