Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
veerledec schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar hier doen NL 1-2-3 het ineens niet meer op de tv...andere zenders wel.
NL 1-0 voor dus??
Nadine_ schreef:veerledec schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar hier doen NL 1-2-3 het ineens niet meer op de tv...andere zenders wel.
NL 1-0 voor dus??
bij mij ook niet, zal wel een storing zijn
Cayenne schreef:Weet jij toevallig of Magic Bengtsson is vernoemd naar Rolf-Goran Bengtsson?![]()
veerledec schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar hier doen NL 1-2-3 het ineens niet meer op de tv...andere zenders wel.
NL 1-0 voor dus??
nowornever schreef:Cayenne schreef:Weet jij toevallig of Magic Bengtsson is vernoemd naar Rolf-Goran Bengtsson?![]()
Geen idee was ook mijn eerste gedachte maar ben je al over je frustratie van anky en isa heen
Cayenne schreef:nowornever schreef:Mara schreef:dan hoop ik toch ook dat marc foutloos is hoor, je verwacht 1 eraf, dat is wat anders hahaha
Ohja sorry ik hoop gerco en vincent nul eigelijk alle 4 vier nul. Maar verwacht er 1 af bij marc
Weet jij toevallig of Magic Bengtsson is vernoemd naar Rolf-Goran Bengtsson?![]()
Mara schreef:1-1 voor hockey
Mara schreef:1-1 voor hockey
Manon88 schreef:Dit is het springtopic!
iingee schreef:veerledec schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar hier doen NL 1-2-3 het ineens niet meer op de tv...andere zenders wel.
NL 1-0 voor dus??
dat probleem hebben wij dus ook....
wel supper dat ze voor staan!!
Manon88 schreef:Er zijn nog meer mensen die daar niet goed van worden en hoe moeilijk is het om even te zoeken naar een linkje als je de startlijst ook al gevonden hebt?