Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij snapt het spelletje nu echt. En hij probeert onzettend hard mee te denken.
Dus als ik gewoon even een rondje wil draven vindt hij dat heel erg raar en gaat hij dingen bedenken. "Wil je dat ik wijk? Nee? Hmmm... galop dan?!
Ook niet? Pfoe ehh... schouderbinnenwaarts?
"
Tijdens het uitstappen laat ik 'm altijd zelf een beetje bepalen hoe of wat. En als hij stil gaat staan in het midden van de bak is dat zijn teken dat hij er klaar mee is.

Dus weer afgezadeld in de bak, hij ging lekker rollen maar wilde daarna nog steeds niet mee.
) en daarna ging hij netjes zelf de poetsplaats op.
Jolien87 schreef:Dit is echt genieten! Niet alleen voor jou en Latino maar ook voor ons. Echt supertof dat je ons laat meekijken met jullie belevenissen.
krijg je hier een gratis lesje van

Voor de volgende keer dan maar. 

Ik blijf terugkomen op het hoofdstel wat we nu gebruiken. 
) maar uiteindelijk viel het kwartje, dus ik ben vandaag ook begonnen vanaf de grond om dit te vragen. Ik vind het altijd fijn om iets vanaf de grond eerst te bevestigen zodat het onder het zadel makkelijker wordt.
" Maar ik denk eigenlijk dat we dat uiteindelijk WEL kunnen, want hij leert zo snel en ik vind het zo leuk omdat we het nu beide echt snappen!