Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WendyBZ schreef:Jet schreef:Ik ben dolblij dat ik twee zadelvormige dunne dekjes heb gevonden naar mijn zin
Dan zou ik eerder bij Krämer langsrijdendie heeft ze wel!
Adrienne93 schreef:Scarpati schreef:Ik ga aankomende zaterdag , voor de 3e keer alweer
Ga opzoek naar een mooie frontriem, leren halster en paardensnoepjes. En wie weet wat ik nog tegen kom![]()
In ieder geval wel weer super veel zin in!
Frontriem moet je ff in hal 5 kijken! In de hoek aan de kant van hal 4.
luxje schreef:Wij zijn ook geweest vandaag, de grote drukte waar ik voor gewaarschuwd was ivm uk van 3 was nergens te bekennen, er waren wel drukkere plekken, maar nergens hutje mutje, op de meeste plekken juist meer dan plek zat.
Ik vond het leuk om gezien te hebben, maar zou er niet elke 2 jaar naar toe hoeven, het is inderdaad veel van hetzelfde met een paar euro verschil per stand.
Boven wel outlet gezien, verder meer "normale" prijzen, maar ik heb niet alle stands uitgeplozen.
In een hoekje wel hkm caps gezien voor weinig, voor de mensen die op zoek zijn..., was in een overgang van de een naar de andere hal.
Ik heb hard gezocht naar harry's horse original pads, maar die heb ik niet gezien.
Er waren zat andere mooie dekjes hoor, maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb...
Wel nog 10 poortgrepen voor €11 meegenomen, onze stroomresistente shet met mega honger sloopt er nog wel eens 1 als ze onder de draad door schiet, dus die komen zeker van pas.
Wij hebben geparkeerd op p10 en ik vond het super geregeld, wij waren er om 10.30u en er was plek zat, moesten heel even wachten voor de parkeermunt verkoop, wat op de terugweg ook kan, maar klaar is klaar, en de bussen stonden klaar.
Ook binnen geen file voor de garderobe en kassa.
In de bus zag ik btw nog een tankstation waar de diesel €1,07 kostte
Dus tanken in Duitsland loont ook voor de meesten, benzine is daar sowieso veel goedkoper.
Al met al een leuke dag!
Killed schreef:Grr ik zie dat de foto's van mijn kaptoom weer niet gelukt zijn, nou dat laat ik maar zo dan
@margrietjuh, geen idee of het bit van een merk is maar ik rijd mijn paard al met een bit dat er exact op lijkt, billy allen short shank. Het koste €35