Prikpaaltjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borrie01 schreef:Even een praktische vraag ik lees meerdere berichten dat het warm is binnen.
Aangezien ik voor 3 dagen kleding mee moet nemen zou ik graag willen weten wat verstandig is om mee te nemen qua boven kleding.
_PatriciaH schreef:Even een vraagje hier als dat mag![]()
Hoe snel hebben jullie de milieu sticker ontvangen? Ik heb via de bit win actie kaartjes gewonnen die ik vandaag of morgen pas in de bus heb en kan dus deze week naar de beurs maar is het verstandig om zonder de sticker te gaan als dit lang duurt?
Bagheera_206 schreef:borrie01 schreef:Even een praktische vraag ik lees meerdere berichten dat het warm is binnen.
Aangezien ik voor 3 dagen kleding mee moet nemen zou ik graag willen weten wat verstandig is om mee te nemen qua boven kleding.
Goede smoes om wat polo's te scoren als je het warm krijgt.Ik denk dat ik gewoon maar softshell + body warmer aantrek en voor binnen gewoon in polo ga.
Als ik het koud krijg kan ik gewoon shoftshell of bodywarmer aan trekken.
Brainless schreef:_PatriciaH schreef:Even een vraagje hier als dat mag![]()
Hoe snel hebben jullie de milieu sticker ontvangen? Ik heb via de bit win actie kaartjes gewonnen die ik vandaag of morgen pas in de bus heb en kan dus deze week naar de beurs maar is het verstandig om zonder de sticker te gaan als dit lang duurt?
Bij elke grote tankstation aan de snelweg kun je een sticker kopen (ca 12,50).
Wel zorgen dat je de originele autopapieren/kaartje hebt.
ikke schreef:Ik vraag me ook af of het allemaal wel zo goedkoop is als iedereen denkt.
Dat standaard spul is op elke straathoek te koop; ik zie niet in waarom ik daarmee over de equitana zou moeten slepen (nog los van het feit dat goede dekjes gewoon 10 jaar+ meegaan)
Ik ben een beetje verbaast dat je op een halve beurs vol aparte en, voor NL, niet verkrijgbare spullen rond loopt en waar komt iedereen mee thuis? Juist, datgene wat je hier op elke straathoek ook kunt krijgen.......
F_inley schreef:@ikke ik vind het jammer dat je zo negatief blijft doen. Iedereen moet toch zelf weten wat hij koopt en waar dat hij het koopt? Al ga je er heen en koop je alleen maar Harry's horse ik noem maar wat dat moet iedereen tocht zelf weten. Dat jij er niet van houd en het raar vind weten we nu wel.
borrie01 schreef:Even een praktische vraag ik lees meerdere berichten dat het warm is binnen.
wortelsussie schreef:borrie01 schreef:Even een praktische vraag ik lees meerdere berichten dat het warm is binnen.
Het is best warm. Ik had een shirt met lange mouwen en daaronder een topje en had het daar warm genoeg in. Korte mouwen kan ook zeker. Sommige plekken heb je wat lucht kan je even afkoelen!
@Antoontje, Wat heb jij veel voer gekocht! Ik durfde het niet aan omdat ik de merken niet kende, zag namelijk slobber maar niet die ik ken. Muslie krijgt mijn paard niet dus dat was makkelijk ha ha.
maximepatser schreef:Wat een gave spullen weer allemaal! Over 19 uurtjes zit ik samen met mijn stalgenoten in de bus, ik kan niet wachten. Ik zie alleen heel weinig mensen die eskadron cottons hebben gekocht, dat is nou juist waar ik naar op zoek ben. Zijn ze daar weinig te vinden? of is mijn smaak gewoon achterhaald?
Antoontje schreef:maximepatser schreef:Wat een gave spullen weer allemaal! Over 19 uurtjes zit ik samen met mijn stalgenoten in de bus, ik kan niet wachten. Ik zie alleen heel weinig mensen die eskadron cottons hebben gekocht, dat is nou juist waar ik naar op zoek ben. Zijn ze daar weinig te vinden? of is mijn smaak gewoon achterhaald?
Die zijn er heel veel