ah zo'n leuk topje bij forever 21 gezien precies wat ik zoek, straks maar ns kijken of ik die kan bestellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater
ik vind de stallen op deze foto er indd een stuk leuker uitzien, veel meer ligt ook dan die andere foto's die we eerst hadden
Hoop echt dat het weer zo lekker als de vorige keer gaat, ging zooo fijn toen

of je gaat van de week nog gewoon naar buiten hihi ik zelf zou mn les niet afzeggen aangezien dat ookal langer afgesproken is
Mette1998 schreef:POLO UPDATE!!
Ik heb even lopen zoeken naar goedkope sites en heb een simpel ontwerp gemaakt, als je kijkt naar deze polo, deze kost: €20,25,- per persoon dus hartstikke goedkoop:) Je moet wel ff inzoomen ofzo want plaatjes zijn super klein xd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Brand los!! We moeten echt komende tijd hier ons mee bezig houden anders is het alweer 22 Juli
Edit: Ik had gezien dat we het KNHS logo niet mogen gebruiken, daarom de nederlandse vlag.
We krijgen op kamp ook al een polo en KNHS sponsort dat, daarom mogen wij het niet gebruiken voor onze eigen polo's.

) van de teksten zijn, dus als iedereen die afmetingen invult zijn ze precies hetzelfde 
}
bij doet ie niet clipart pakken, dus ik heb het volgend epalatje als logo erop gezet: