KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:17

@manny: ja, had een mailtje gestuurd naar de KNHS en kon me per mail aanmelden.
Extra kosten box: 22,-
Extra kosten bed + ontbijt: 20,-

Succes en veel plezier vanavond!

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:13

Ik heb mij ook afgemeld helaas minder leuk mijn handen genezen niet zo snel als moet. En ik heb geen zin om daar elke dag met bloedende handen te zitten omdat ik te veel heb gedaan.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:30

Wat jammer Laura! De groep word maar steeds kleiner en kleiner:(.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:46

mijn lig het aan zaterdag ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:22

Ik was graag gegaan maar mijn handen zijn nooit optijd genezen ik ben pas op 1/3.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:37

Nou op naar de dokter volgens mij is een hand aan het ontsteken....

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:14

Soo dan:

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:20

Haha Worden er alleen maar meer :P
Ik nog zegge aah kom nooit bij ben ben meld mezelf weer af ;)

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:24

Toch veel afmeldingen geweest. Zag het net ook op facebook. Ben benieuwd of ze dat nog weer kunnen opvullen.

Gisteren helaas niet gesprongen, de jongen die zou helpen was ziek dus hopen dat we volgende week kunnen oefenen. We gewoon gereden, wat eigenlijk heel goed ging. Instructrice was erbij en heeft nog weer goed geholpen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:28

Manny schreef:
Toch veel afmeldingen geweest. Zag het net ook op facebook. Ben benieuwd of ze dat nog weer kunnen opvullen.

Gisteren helaas niet gesprongen, de jongen die zou helpen was ziek dus hopen dat we volgende week kunnen oefenen. We gewoon gereden, wat eigenlijk heel goed ging. Instructrice was erbij en heeft nog weer goed geholpen.

Jammer <3
Waar nu op wacht heb voorrang ;)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:40

Wow, inderdaad veel afmeldingen geweest dan!

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:41

Hallo Allemaal!
Ik had me hier geloof ik nog niet eerder gemeld, maar ik ga samen met 3 stalgenootjes naar week 4. Voor mij is het de 4e keer dat ik naar de instructieweken ga. Alleen toen ik hoorde dat de paarden ook in een tent moesten verblijven had ik mijn twijfels. Ik heb een mail gestuurd naar de KNHS dat ik het eigenlijk belachelijk vond dat we op het laatste moment te horen krijgen dat onze paarden in een tent verblijven in plaats van nieuwe stallen met alle gemakken. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding nu niet eerlijk. Maar ze waren niet van plan korting te geven en zeiden dat het een leuke week ging worden en dat de tentstallen prima waren omdat er ook toppaarden in verbleven.(beetje raar argument vond ik, maargoed) Ik wilde wel eens met eigen ogen zien waar mijn paard zou moeten verblijven dus ben ik afgelopen maandag met twee stalgenootjes naar ermelo gereden. Ik heb wat foto's gemaakt en misschien zijn jullie ook wel nieuwschierig dus vandaar:

De tent met stapelbedjes. Op zich vond ik de tenten wel gezellig, vraag me alleen af of er ook nog electriciteit komt. We moeten wel onze mobieltjes kunnen opladen en een fohn kunnen gebruiken enzo toch?

Afbeelding

De 'wasplaats' gewoon 4 tuinslangen aan een hekje

Afbeelding

Hier kom je het tentenkamp op, dat gele ding is nog een kleine paardentent

Afbeelding

Onze tentjes

Afbeelding

Dit is een kleine paardentent, enkele stallen links en rechts, doordat hij zo klein is was het ook erg benauwd en stonk het daar al best wel. Deze tent staat achter de douches en wc op het veld van onze tentjes

Afbeelding

Een van de grotere stallen in de grote paardentent, deze tent staat naast het bouwterrein en heeft zowel grote als kleine stallen. Dit is dus een grote stal, 3 x 3 meter ongeveer. Er zijn een paar stallen waarbij er een luik aan de voorkant is, de rest is dicht aan alle kanten.

Afbeelding

Dit is zo'n kleine stal. Ik denk dat hij ongeveer 2 x 3 meter was. Best klein dus

Afbeelding

Dit zijn de douches.. Er stonden er maandag maar 3 van. En 3 losse WC's. Ik neem aan en hoop dat er daar meer van komen..

Afbeelding

Nog een sfeerplaatje.. Rechts de tenten en links het bouwterrein met daarachter de paardentent. Je hebt dus niet zo'n mooi uitzicht :P

Afbeelding

De crossbaan, grote binnenbak, foyer, buitenbanen en hoofdterrein zijn nog gewoon in tact, de rest van het terrein ligt in puin. Ik vraag me ook af of de bouw gewoon doorgaat tijdens de weken, en of we daar geluidshinder van zullen ondervinden. Ik heb ook geen drinkbakken in de paardenstallen gezien, vraag me af hoe ze dat gaan doen. Als we mooi weer hebben denk ik dat het een prima week zal worden, maar als het met bakken uit de lucht komt wordt het een grote modderpoel rond de tenten en vraag ik me af of wij en onze paardjes het droog zullen houden. Ik weet nog niet zo goed wat ik er allemaal van moet vinden. Wat denken jullie?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 13:09

Zo dat is fijn alvast wat foto's!
Moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt.. Had wat meer "kwaliteit" verwacht...
Voornamelijk omdat die tenten best dunne stof hebben, ik de boxen wel klein vind (en inderdaad water??) en die douches.... |o

Het is inderdaad niet te hopen dat we wegspoelen van de regen!

Leuk paardje heb je trouwens! :) in welke week zat je vorig jaar?

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:26

Ik vond het ook tegenvallen helaas, ik weet ook nog niet wat ik ga doen.

Dankje :) Ik zat vorig jaar geloof ik in week 3 maar dat weet ik niet zeker.

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 13:36

Hey ik zie net dat jij vorig jaar de clinic bij Jenny hebt gereden, ik zat ook in die week :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:08

In de grote tenten zijn de meeste stallen dicht aan alle kanten?! Poe... het valt me ook heel erg tegen zeg.... ik krijg ook licht de kriebels van die slaap'kamers' en douches...

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 14:09

Ik dacht al dat ik jullie herkende ;)
Kwam jouw paard ook niet in een clinic voor toevallig?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 14:10

Sizzy schreef:
In de grote tenten zijn de meeste stallen dicht aan alle kanten?! Poe... het valt me ook heel erg tegen zeg.... ik krijg ook licht de kriebels van die slaap'kamers' en douches...

Echt dicht-dicht of met gaas?

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:12

In de grote tent zijn een aantal 'deuren' die open kunnen, ik denk dat het qua ventilatie wel oke is. En er zijn dus een stuk of 5 stallen met een 'luik' aan de voorkant daar kun je een plastic gordijntje naar beneden doen zodat hij dicht is. De rest is dicht aan de voorkant met tralies.

@ Martine: Ik heb geen clinic gereden helaas. Het eerste jaar wel bij Bart Bax :)

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:14

Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan. Ik vind het belachelijk dat de prijs kwaliteit verhouding nu ontzettend scheef loopt en de KNHS gewoon doet alsof er niets aan de hand is. Ik vraag me ook af of mijn paard wel tot rust kan komen in een tent naast een bouwterrein. Hij wordt nogal onrustig van lawaai. En ook onze eigen sanitaire voorzieningen zijn geen pretje. Ik baal er zo van want dit zou mijn 4e keer worden en ik heb het altijd zo ontzettend leuk gehad. Maar heb nu toch echt mijn twijfels.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:08

Valt me inderdaad ook tegen, ik weet nu zeker ik ga niet die van mijn die zal gek worden in zo Tent, paniek vogel

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:09

Dicht met tralies vind ik ook echt niks... :n

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:16

Hier ook hele erge twijfels ineens. Niet over onze tenten hoor, maar wel over hoe m'n paard komt te staan.

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:47

Inderdaad, ik vind die tentjes voor onszelf echt wel gezellig.

Aan de ene kant ben ik bang dat mijn paard in de stress raakt en dat zou ik echt zielig vinden. Ze moeten namelijk zo hard werken. Maar aan de andere kant kan het ook wel weer een hele gezellige week worden zo met die tentjes en het terrein waar we rijden is nog gewoon zoals het was, net als de kantine en de grote hal.. Ik weet het niet zo goed. Als het regent en er veel lawaai is denk ik dat ik ontzettend baal maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:07

Ik ga me ook definitief af melden, mijn paard staat te koop en betwijfel of die er over een maand nog is.

Veel plezier degene die wel gaan!