maar op de wedstijden heb ik ineens een ontzettend mak paard...niet te vergelijken met thuis.
Dus Suzanne F er is nog hoop

Maar volgend jaar doe ik mee en ik probeer ooit uitnodiging te krijgen voor Hippiade
omdat dat leuk is Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

omdat dat leuk is tita schreef:Kring Utrecht heeft ook selecties alleen outdoor heb er voor gekozen dit jaar niet mee te doen omdat ik niet wist hoe mijn dramaqueen het zou doen op de buitenwedstrijden aangezien mevr het standje ril regelmatig gebruikt.
maar op de wedstijden heb ik ineens een ontzettend mak paard...niet te vergelijken met thuis.
Dus Suzanne F er is nog hoop
Maar volgend jaar doe ik mee en ik probeer ooit uitnodiging te krijgen voor Hippiadeomdat dat leuk is
Ik kan jullie amper bij houden! Hihi.. Ik ben ondertussen aan het trainen met m'n jonkie! Ze is 5, maar vanwege haar grote (175) wat rustiger mee aangedaan. Nu mag ze aan het werk.
Ze doet het heel goed, alleen de galop is nog erg moeilijk. Ze galopeert met heel veel sprong wat het af en toe moeilijk uit te zitten maakt 
tita schreef:@suzanneF ben gewoon outdoor gaan starten en ze is te braaf, hokjes, bloemen, tribune, op gras lostijden....ze is te braaf.
Thuis niet dramaqueen, zoekt constant sensatie op maar met de wedstrijden is ze anders dus binnenkort naar grote wedstrijden met sprinringen erbij.
Loontje1984 schreef:Dat niet luisteren op de keuring komt mij bekend voor. 4 weken geleden met de mijne naar DU geweest naar de keuring. Ze was zo stout met voorbrengen aan de hand. Heb haar daarna ook nog onder het zadel voor moeten stellen, gelukkig luisterde ze toen wel. Dit was in een afgesloten bak, dus ze kon ook niet weg.
Hopelijk lukt het je met hulp Suzanne. Is die van jou wel vaker stout?
maar wat blijkt..
voor 8 juli moeten we doorgeven of we willen starten..
Zoveel mensen zitten hier.

De laatste paar keer heeft ze zich op ander terrein echter keurig gedragen, dus er zit zeker vooruitgang in
Een beetje gluren mag best, als ze ondertussen maar wel door blijft lopen in het tempo dat ik aangeef.
Hinke schreef:Nee niet echt.. Tenminste, zijn eerste twee wedstrijden gingen goed, daar had hij in alle proeven ruim winst, maar bij de selecties was hij zo onder de indruk van de hele happening dat ik echt niet meer aan rijden toe kwam. Eerste proef de ring uit en de tweede proef staken@Rivella: gefeliciteerd! En waarom zou je niet willen starten? Gaat het nog niet zoals het moet?

gretoes schreef:Gefeliciteerd Rivellalight! Gewoon gaan, je hebt niks te verliezen!![]()
Wij zijn ook geselecteerd, als 7e.
Op de 2e selectie 4e en 6e geworden. Erg tevreden!
FairLady_ schreef:wel lastig dat sommigs van jullie soms spanning hebben op wedstrijden. maar de enige remedie is lekker veel meenemen.
Onze 4 jarige stoere kanjers! Sanne plaatst wel wat foto's (hoop ik)
We hebben een tweede prijs en twee winstpunten behaald, dus ik ben toch best tevreden en trots op m'n jonkie! Ik moet zelf nog wat netter gaan rijden en een aantal onderdelen kunnen gewoon echt beter. De jury had onder andere op m'n protocol gezet dat ik vriendelijk reed. Al met al was het een leuke dag