Ik ben dit jaar lente niet geweest en ben nu toch ook wel leuk geslaagd. Maar weet van andere jaren in de lente dat ik echt van gekkigheid niet wist waar ik moest kijken omdat alles zo leuk was! Heb wel spijt dat ik geen cap heb mee genomen Ze hadden in t zwart mijn maat niet meer. En vond die grijze wel mooi maar die kan ik niet mee op wedstrijd. Bedacht me later pas dat wedstrijden zeker nog 2 jaar gaan duren met mijn 2,5 jarige Had ik m nou maar meegenomen
Ik kreeg trouwens wel zo een mooie HV polo tas zonder dat ik een jas had gekocht Ze hadden er ook nog wel heel veel liggen trouwens. Maar ben er erg blij mee!
Had je de laatste dag moeten komen ben ik bang. Denk dat er nog een stuk of 50 lagen! Ik wilde iemand zn mening hebben over peesjes, maat full. Mijn paardje is nu ong 1.58m ofzo en 2,5 jr dus twijfelde of ze niet te groot zouden zijn en of ik niet voor cob zou gaan. Denk twee 16jarige meisjes gevraagd ofzo en die zeiden allebei, oh ja vast wel hoor gewoon proberen. Lekker makkelijk zou ik ook zeggen :S Dus hopen dat ze goed zitten ga zaterdag passen en anders moet ie nog maar heeeel hard groeien!
Ja gelijk heb je haha. ik hou me ook altijd heel stil hoor als ze zulke fouten maken. Moeten ze maar opletten toch? En te klein is ook niet goed maar te groot ben ik ook niet blij mee, zit echt niet fijn als die dingen in zn knieholtes komen