en later is het echt fijn om die dingen terug te kijken en de foto's terug te kijken omdat er dan best veel is wat je niet meer weet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en later is het echt fijn om die dingen terug te kijken en de foto's terug te kijken omdat er dan best veel is wat je niet meer weet. 
Yessss!! Ik ben ook sinds de laatste les meer aan het doorzitten want ik merk dat Latino dat prettiger vind en de aanleuning veel stabieler is. En dat is nu met de GoPro echt fijn te filmen dus ik ben helemaal blij! 

Ik vind het zo mooi om te zien dat hij het dan heel spannend vindt en zijn instinct hem verteld te rennen, maar dat hij mij genoeg vertrouwt om uiteindelijk dapper genoeg te zijn en er langs te gaan. 

Hij loopt echt heel erg fijn de laatste tijd, en vandaag tijdens het draven strekte hij zelfs tot aan de grond om poepjes te ruiken.
Marilu schreef:Weer een leuke update !
Toch wel ongelofelijk prettig voor jou, dat hij je zo goed vertrouwt en zijn instinct niet volgt op zo'n moment van spanning/angst. Maar ja, dat komt niet zomaar vanzelf, daar heb je ook aan gewerkt, natuurlijk, aan dat vertrouwen
super gaaf ook dat vertrouwen
griep is zo rottig ook

Is het al zomer?
"Ja ben ook heel blij om jou te zien!"

Je hebt er de lotto mee gewonnen (op zijn Vlaams gezegd) !