Misschien heb je er iets aan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crines schreef:suikermeisje schreef:Germie vraag me ook af waarom je gaat.. je komt negatief over. Wordt je daarvan nooit moe van jezelf? Positief in het leven staan geeft mij veel meer energie namelijk. Maar ieder z'n ding.
Bagheera en margrietjuh Okee dan begrijp ik wel dat je een stuk meer kosten hebt Aan diesel of benzine. Maar iemand zei €85 aan diesel. Dat betekend dat je 75 liter diesel ofzo op rijdt. Dat is echt bizar veel. Van zoveel liters kan ik met m'n dure benzine naast oost Duitsland rijden namelijk
Voor ons was €150 enkel en reden met een Opel Vectra, niet erg zuinig dus. Maar waren met 4 personen dus kosten mooi gesplitst. Scheelt ook alweer veel.
Inderdaad, dat was ik. Ik heb een 25-jaar oude benzine wagen en zoals gezegd is het voor mij 700 km heen en terug, vandaar...
En aangezien ik ook degene ben met het zielige verhaal van mijn 2 vriendinnen die last minute hebben afgehaakt, zou ik dus niemand hebben om de kosten te delen.
Vandaar ook dat ik het niet zie zitten om nog alleen te gaan. Heel erg jammer, maar ik geniet wel mee van jullie aankopen![]()
Het is alleen heel erg jammer aangezien ik al 2 jaar aankopen van Spaans materiaal uitstel in afwachting van de Equitana.... De premiekeuring is eind augustus en ik moet nu dus nog ergens anders twee spaanse voorbrenghoofdstellen voor een redelijke prijs zien te scoren...
Alja schreef:ik vind germie ook negatief overkomen ( niet alleen hier ook in het alieexpress topic en ook een tijdje in het tindertopic) maar ik denk niet dat er koopjes voor jou daar zijn als je dekjes zoekt voor 5 euro..
ik vond de dekjes wel een koopje maar ik ging ook voor eskadron en die heb ik zeker goedkoper gevonden
vandaag mijn bitloze hoofdstel en BBP met beugels gebruikt en ik ben ermee in mijn nopjes
komone schreef:Citaat:Het micklemkloonhoofdstel is leuk en ga ik bekijken, dat loesdau bitlooshoofdstel ook, hoewel het geen sidepull is, en ik ga kijken naar hengstenboeken.
Germie weet jij waar die nepmicklems te vinden zijn? Ik wil er ook graag één!
germie schreef:Welke stand weet ik niet, maar in het weekend schreef iemand Ascot als merk. En op de foto zag het hoofdstel er mooi uit (leuke bling frontriem). Mooier dan het origineel.
Normale Micklem kost iets van 160, dus dit zal ongetwijfeld goedkoper zijn. En dan nog mooier ook vind ik (persoonlijke mening).
Stamper schreef:germie schreef:Welke stand weet ik niet, maar in het weekend schreef iemand Ascot als merk. En op de foto zag het hoofdstel er mooi uit (leuke bling frontriem). Mooier dan het origineel.
Normale Micklem kost iets van 160, dus dit zal ongetwijfeld goedkoper zijn. En dan nog mooier ook vind ik (persoonlijke mening).
Weet je de prijstoevallig, en hoe zijn ze vergeleken net die van Rambo?
Marcella schreef:Ik ga niet zo zeer voor koopjes kijken. Zou mij niet verbazen als ik met alleen een cap en voersamples thuis gaat komen. Vind het voor nu met cap wel handig dat veel kan gaan passen. Misschien kom ik nu wel een leuke simpele en goedkope cap tegen die ook nog goed pas. Tot nu toe zijn alleen de verstelbare caps passend te krijgen voor mijn hoofd. Val namelijk tussen 2 maten in namelijk.
Maar ga gewoon voor een leuk dagje weg en niet om een vermogen uit te gaan geven aan spullen die ik toch zeer waarschijnlijk niet lang meer kan gebruiken. En paarden snoepjes koop ik ook niet, want doe vaak een jaar met 1 zakje.