Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laran schreef:Al die dekjes, snap nooit zo goed waarom je en dekje zou kopen van 80 euro. Maar dat is mijn mening.
Zie allemaal leuke spullen voorbij komen !
Heeft iemand ook endurance hoofdstellen gezien ?
Naomi_Haffie schreef:Hoe werkt dat met de ice?
Ik wil woensdag graag gaan maat heb geen slachtoffer om mee te gaan
AlexVB schreef:Wij zijn dus echt voor de fun en doelgericht naar de Equitana gegaan. Zo zagen we bij een stand 20 prikpaaltjes voor € 30,- en 10 voor € 17,- hebben er 10 meegepakt en een rol met 300mtr lint voor € 10,-.
Voor ons zijn deze dingen best handig als je tijdens een endurance wedstrijd een paddock wilt maken.
EdkingEnzo schreef:Moet je bij alle stands engels praten?of is dit een domme vraag
AlexVB schreef:Wij zijn dus echt voor de fun en doelgericht naar de Equitana gegaan. Zo zagen we bij een stand 20 prikpaaltjes voor € 30,- en 10 voor € 17,- hebben er 10 meegepakt en een rol met 300mtr lint voor € 10,-.
Voor ons zijn deze dingen best handig als je tijdens een endurance wedstrijd een paddock wilt maken.
__Nicky schreef:AlexVB schreef:Wij zijn dus echt voor de fun en doelgericht naar de Equitana gegaan. Zo zagen we bij een stand 20 prikpaaltjes voor € 30,- en 10 voor € 17,- hebben er 10 meegepakt en een rol met 300mtr lint voor € 10,-.
Enig idee waar dit was? Ik ben hier ook nog naar opzoekZijn het hoge paaltjes of lage?
_PatriciaH schreef:Even een vraagje hier als dat mag![]()
Hoe snel hebben jullie de milieu sticker ontvangen? Ik heb via de bit win actie kaartjes gewonnen die ik vandaag of morgen pas in de bus heb en kan dus deze week naar de beurs maar is het verstandig om zonder de sticker te gaan als dit lang duurt?