Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar zoals ik er nu voor sta, zou het moeten lukken

Maar ziet er goed uit, moest je niet even rust houden met hem na de behandeling van de osteopaat? Ik mag 4 tot 6 weken helemaal niks met Wyron. Nog eens niet poetsen. Ventje knapt wel zienderogen op gelukkig! Begint weer te glanzen en stapt bijna weer normaal. Kereltje heeft het er toch maar zwaar mee, maar de pijn is gelukkig bijna weg nu moet zijn lichaam alleen nog goed gaan herstellen. En dan word het een recreatiepaard en zal me jongste eraan moeten geloven. Iig als het ooit droog word zodat ik ook daadwerkelijk wat kan gaan doen (wat een rot weer zeg gadverdamme!) Kheb het echt ijskoud, zit nou alweer met een dik vest erbij aan, echt neit meer leuk dit. Noemen ze Lente... :S kirsten3110 schreef:Hahaha het lijkt net of je in je blote billen rijdt met die rijbroek!Maar ziet er goed uit, moest je niet even rust houden met hem na de behandeling van de osteopaat? Ik mag 4 tot 6 weken helemaal niks met Wyron. Nog eens niet poetsen. Ventje knapt wel zienderogen op gelukkig! Begint weer te glanzen en stapt bijna weer normaal. Kereltje heeft het er toch maar zwaar mee, maar de pijn is gelukkig bijna weg nu moet zijn lichaam alleen nog goed gaan herstellen. En dan word het een recreatiepaard en zal me jongste eraan moeten geloven. Iig als het ooit droog word zodat ik ook daadwerkelijk wat kan gaan doen (wat een rot weer zeg gadverdamme!) Kheb het echt ijskoud, zit nou alweer met een dik vest erbij aan, echt neit meer leuk dit. Noemen ze Lente... :S

kirsten3110 schreef:Owh bah... Dat is wel heel dichtbij ja.. ik snap ook niet dat ze lijkhonden inzitten en gelijk helipkopter met warmte camera's toen ze net 24 uur verdwenen waren.. Die jongetjes zijn dood.. Dat kan niet anders.
Heel wat anders, owhh meiden mijn geluk kan niet op! Wyron komt weer tot leven, rennen, bokken, springen, rollen echt alles weer. En nog het belangrijkste, kreupelvrij! Owhh ik ben zo in en in gelukkig en zo dankbaar naar mijn osteopaat Rhonda! Ze flikt het hem toch iedere keer weer. Nog geen week geleden, leek het afgelopen en nu zie je hem weer opleven en genieten. Je ziet nog wel dat hij er nog niet is, dit zie je ook in het filmpje wat ik op facebook van hem geplaatst heb. Hij begint dat flink te klauwen en je ziet op een gegeven moment dat zijn andere voorbeentje het niet meer houdt en hij er licht doorheen zakt. Ook mede daardoor is Wyron niet meer geschikt voor de sport, die nieronsteking staat natuurlijk los van zijn stand van zijn voorbenen. Mocht ik dit teveel gaan belasten word die stand alleen maar slecht beïnvloed en houdt het alsnog op voor hem.. Hij kan nu gewoon nog lekker zijn leven slijten als recreatiepaard, lekker bosritjes en lichtjes trainen om hem op conditie te houden. Maar echt trainen om te presteren is niet goed voor hem, zijn pees bij zijn rechter voorbeen trekt dat gewoon niet. Agh dat nemen we gewoon voor lief, ben allang blij dat hij weer zo goed opknapt. Hij begint zichzelf weer te worden, lekker stout maar een rechtvaardige leider en begint dat nu ook weer te laten zien. Komt weer lekker kroelen en kan ook weer lekker deuzig doen. Heb een klote week gehad, maar dit maakt heel die week weer goed
ik ben zoo blij he haha, iedere minuut groeit het gewoon. Vorige week dacht ik hem nog kwijt te zijn en dan na 2 behandelingen weer me paard ver terug. ongekend

voor moonforever. Wat jammer dat je gaat afmelden!
Heb er zin in!!
zijn de trainingen flink aan het opschroeven en binnenkort weer eens wat springlesjes meepakken.
.