KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mlsa91

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:00

@_Sofie : gelukkig dat de examens tot nu toe goed zijn gegaan..de rest gaat ook vast en zeker goed komen! hoor je voor de instructieweek de uitslag?
en zorg idd voor genoeg afleiding! dat scheelt enorm haha..

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:33

Ik hoor de donderdag voor de instructieweek de uitslag en in de instructieweek zijn de herkansingen, dus moet wel geslaagd zijn := Maar zoals ik er nu voor sta, zou het moeten lukken :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:48

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:41

Hahaha het lijkt net of je in je blote billen rijdt met die rijbroek! :P Maar ziet er goed uit, moest je niet even rust houden met hem na de behandeling van de osteopaat? Ik mag 4 tot 6 weken helemaal niks met Wyron. Nog eens niet poetsen. Ventje knapt wel zienderogen op gelukkig! Begint weer te glanzen en stapt bijna weer normaal. Kereltje heeft het er toch maar zwaar mee, maar de pijn is gelukkig bijna weg nu moet zijn lichaam alleen nog goed gaan herstellen. En dan word het een recreatiepaard en zal me jongste eraan moeten geloven. Iig als het ooit droog word zodat ik ook daadwerkelijk wat kan gaan doen (wat een rot weer zeg gadverdamme!) Kheb het echt ijskoud, zit nou alweer met een dik vest erbij aan, echt neit meer leuk dit. Noemen ze Lente... :S

mlsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 12:24

AH sneu zeg, gelukkig dat je hem wat ziet opknappen,
Ja het weer is echt niks waard, gelukkig ben ik de hele dag aan het werk.
Ik hoop dat het 17 juni toch echt een stuk beter weer is.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:09

Knap dat je dat zo durft moonforever!

Wat fijn dat het beter met hem gaat Kirsten! Waarom zou hij niet meer geschikt voor de sport zijn ?

Ik heb gisteren les gehad, maar mevrouw was voor het eerst een echte dame. Er waren allemaal kinderen voor een ponykamp dus ze vond het allemaal maar wat spannend en was er niet echt bij met haar hoofd. Uiteindelijk gelukkig wel gewoon goed kunnen rijden maar helemaal ontspannen was het niet. We weer genoeg stof om de komende weken aan te werken. En hopelijk komende week voor het eerst springen, moeten natuurlijk wel even oefenen voordat we naar Ermelo gaan.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:10

kirsten3110 schreef:
Hahaha het lijkt net of je in je blote billen rijdt met die rijbroek! :P Maar ziet er goed uit, moest je niet even rust houden met hem na de behandeling van de osteopaat? Ik mag 4 tot 6 weken helemaal niks met Wyron. Nog eens niet poetsen. Ventje knapt wel zienderogen op gelukkig! Begint weer te glanzen en stapt bijna weer normaal. Kereltje heeft het er toch maar zwaar mee, maar de pijn is gelukkig bijna weg nu moet zijn lichaam alleen nog goed gaan herstellen. En dan word het een recreatiepaard en zal me jongste eraan moeten geloven. Iig als het ooit droog word zodat ik ook daadwerkelijk wat kan gaan doen (wat een rot weer zeg gadverdamme!) Kheb het echt ijskoud, zit nou alweer met een dik vest erbij aan, echt neit meer leuk dit. Noemen ze Lente... :S

Nou zou 2 a 3 dagen rust moeten houden alleen meneer dacht anders over had in bakje gezet kreeg gelijk trap tegen me hoofd gehad enzo alleen maar blijven rennen dus dag daarna was het weer de heletijd bokken en steigeren en gek doen toen had dag 3 zo iets ik ga op stappen zonderzadel naja toen was die eindelijk braaf en rustig , heb nog wel met ostiopaat overlegd die zei ook van ga maar rijden hij heeft duidelijk geen last of iets van :)

Manny, Met hem durf ik alles aan vandaag bitloos zadelloos gereden :D

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:41

oliebol man, ze hebben kleren van die twee jongetjes die vermist zijn gevonden is het Danikerbos, dat grenst aan de stal van Promise.. echt bizar.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:43

wow, dat komt wel heel erg dichtbij zeg!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:51

Wow dat is creepy

mlsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:56

Wauw, best eng joh!

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:34

Owh bah... Dat is wel heel dichtbij ja.. ik snap ook niet dat ze lijkhonden inzitten en gelijk helipkopter met warmte camera's toen ze net 24 uur verdwenen waren.. Die jongetjes zijn dood.. Dat kan niet anders.

Heel wat anders, owhh meiden mijn geluk kan niet op! Wyron komt weer tot leven, rennen, bokken, springen, rollen echt alles weer. En nog het belangrijkste, kreupelvrij! Owhh ik ben zo in en in gelukkig en zo dankbaar naar mijn osteopaat Rhonda! Ze flikt het hem toch iedere keer weer. Nog geen week geleden, leek het afgelopen en nu zie je hem weer opleven en genieten. Je ziet nog wel dat hij er nog niet is, dit zie je ook in het filmpje wat ik op facebook van hem geplaatst heb. Hij begint dat flink te klauwen en je ziet op een gegeven moment dat zijn andere voorbeentje het niet meer houdt en hij er licht doorheen zakt. Ook mede daardoor is Wyron niet meer geschikt voor de sport, die nieronsteking staat natuurlijk los van zijn stand van zijn voorbenen. Mocht ik dit teveel gaan belasten word die stand alleen maar slecht beïnvloed en houdt het alsnog op voor hem.. Hij kan nu gewoon nog lekker zijn leven slijten als recreatiepaard, lekker bosritjes en lichtjes trainen om hem op conditie te houden. Maar echt trainen om te presteren is niet goed voor hem, zijn pees bij zijn rechter voorbeen trekt dat gewoon niet. Agh dat nemen we gewoon voor lief, ben allang blij dat hij weer zo goed opknapt. Hij begint zichzelf weer te worden, lekker stout maar een rechtvaardige leider en begint dat nu ook weer te laten zien. Komt weer lekker kroelen en kan ook weer lekker deuzig doen. Heb een klote week gehad, maar dit maakt heel die week weer goed <3

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:36

wat fijn!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:36

kirsten3110 schreef:
Owh bah... Dat is wel heel dichtbij ja.. ik snap ook niet dat ze lijkhonden inzitten en gelijk helipkopter met warmte camera's toen ze net 24 uur verdwenen waren.. Die jongetjes zijn dood.. Dat kan niet anders.

Heel wat anders, owhh meiden mijn geluk kan niet op! Wyron komt weer tot leven, rennen, bokken, springen, rollen echt alles weer. En nog het belangrijkste, kreupelvrij! Owhh ik ben zo in en in gelukkig en zo dankbaar naar mijn osteopaat Rhonda! Ze flikt het hem toch iedere keer weer. Nog geen week geleden, leek het afgelopen en nu zie je hem weer opleven en genieten. Je ziet nog wel dat hij er nog niet is, dit zie je ook in het filmpje wat ik op facebook van hem geplaatst heb. Hij begint dat flink te klauwen en je ziet op een gegeven moment dat zijn andere voorbeentje het niet meer houdt en hij er licht doorheen zakt. Ook mede daardoor is Wyron niet meer geschikt voor de sport, die nieronsteking staat natuurlijk los van zijn stand van zijn voorbenen. Mocht ik dit teveel gaan belasten word die stand alleen maar slecht beïnvloed en houdt het alsnog op voor hem.. Hij kan nu gewoon nog lekker zijn leven slijten als recreatiepaard, lekker bosritjes en lichtjes trainen om hem op conditie te houden. Maar echt trainen om te presteren is niet goed voor hem, zijn pees bij zijn rechter voorbeen trekt dat gewoon niet. Agh dat nemen we gewoon voor lief, ben allang blij dat hij weer zo goed opknapt. Hij begint zichzelf weer te worden, lekker stout maar een rechtvaardige leider en begint dat nu ook weer te laten zien. Komt weer lekker kroelen en kan ook weer lekker deuzig doen. Heb een klote week gehad, maar dit maakt heel die week weer goed <3

Aaahh beter,
Heb je niet op fb:(

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:45

Kirsten Scholten ;) ik ben zoo blij he haha, iedere minuut groeit het gewoon. Vorige week dacht ik hem nog kwijt te zijn en dan na 2 behandelingen weer me paard ver terug. ongekend

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:01

Nou jullie hadden gisteren over 2 broertjes, ze zijn waarshelijk gevonden,
Ik ken niet wachten tot Knhs week

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:03

persconferentie begint zo.

ik vermoed dat bo een pollen allergie heeft, nu even uitzoeken, hoe ik dat controleren.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:22

Zijn dus gevonden, zit hier met tranen in me ogen alles komt
Boven van 3 jaar geleden fijn

Dierenarts er bij halen of bellen als je zekerheid wilt, weet veder niks van

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:23

sterkte moon.

wil dinsdag inderdaad even een dierenarts bellen

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:32

Drankjewel, komt wel goed hoor, krijg me vriendin er toch niet mee terug

Dat is idd beste woensdag komt de Hoefsmit
Hoop eind van de maand zadel te hebben
Ben zonder zadel rijden beu

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:20

Ik ga me waarsheindelijk ook afmelden,
komen minder leuke dingen tussen door

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 07:43

:wave:

Drukte geweest hier en natuurlijk genoten van een paar vrije dagen! Vandaag ook nog lekke vrij :)
Springzadel past prima, heb voor de zekerheid nog even andere wintec boom besteld, zodat ik die nog even kan testen.

Leuke foto's van Mexx Myour! Wat een verschil zeg :)

Wat jammer simpie dat je niet meer meegaat!

Sofie: succes weer deze week met de examens!

Kirsten wat fijn dat hij al zo opknapt! Het ligt eraan wat voor behandeling je paard heeft gehad, ik mag vaak na 3 dagen rust weer wat longeren en dan weer rijden :)

Denice: dat lijkt me idd een naar gevoel...

:(:) voor moonforever. Wat jammer dat je gaat afmelden!

De factuur ligt hier ook nog even aan de kant :+
Ik heb me verder ook maar aangemeld voor zondagavond box + slaapplek :) Heb er zin in!!
Hier gaat verder alles goed, Gadget loopt erg fijn :j zijn de trainingen flink aan het opschroeven en binnenkort weer eens wat springlesjes meepakken.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 08:08

Sizzy hoe heb jij je aangemeld voor de extra overnachting ? Is het dit jaar wel mogelijk om daar zelf ook te blijven slapen ?

Wat jammer Moonforever dat je niet meer meegaat.

Ik ga vanavond voor het eerst springen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat maar gelukkig krijg ik er goed hulp bij. En ik heb zo goed als zeker een trailer geregeld. Dus ik ben er klaar voor ;).

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 08:09

Goed dat je het zegt.. Volgens mij moet ik me nog opgeven voor een box op zondag..
Ff m'n mail checken ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 09:07

Vind ook jammer, wilde zo graag hellaas gaat dit gewoon voor