Ik ga ook springen kijken,, nu lees ik een topic bij over een ranch in tjechie met dingen die niet zo heel best zijn...en ik kijk zeilen..
Ladybird schreef:Ik ga ook springen kijken,, nu lees ik een topic bij over een ranch in tjechie met dingen die niet zo heel best zijn...en ik kijk zeilen..ben het zelfde aan het doen als jij, topic lezen, zeilen kijken, en springen staat bij mij al klaar, nog 34 minuten wachten Hoe staat NL er eigenlijk voor met springen? vant weekend niks gezien
ja, snap dr ook niks van, ze varen allemaal door elkaar, dus wie voorop ligt weet ik niet, maar de Nederlandse stond net 3de van de race ofzo.
NEderland zilver bij zeilen Hannah, gister hebben de nederlanders het goed gedaan! jur had 8 strafpunten, gerco 4 geloof ik, en de andere 2 waren foutloos! ze staan nu met 3 andere landen gedeelde 2e plaats. hopen op goed gaat vanmiddag
dank voor de update Ladybird.en zie idd NL 2de Vind het niet saai om te kijken, maar denk dat als je weet wat ze aan het doen zijn het iets spannender is Maar ach nog 21 minuten en dan springen kijken, dat snappen we gelukkig wil
Winged schreef:Belgen zijn volgens mij inderdaad 3de. Nja, de Belgische, het is enkel zeilen toch?dat bedoelde ik, maar die belgen staan ook helemaal te springen, zijn ook blij dat ze iets hebben