Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
areke schreef:Stravero schreef:Als er iemand fotoos heeft gemaakt fan de enige haflinger het hele event die reed, zou ik die dan mogen zien? Dat zijn namelijk ik en mijn paard!
Volgens mij heb ik daar foto's van van het defilé.
Die keek zo ontzettend vriendelijk en vrolijk.
Bagheera_206 schreef:Ik heb ook maar een paar foto's van zaterdag online gezet.
[ Afbeelding ]
[HE] [FOTO] Horse Event 2012 - Zaterdag
_yvonne schreef:Goedemorgen
Ik zit op mijn werk bij te komen van gister, onze pony stond in de new forest stand, ze heeft rode oogjes van alle foto's die van haar gemaakt zijn, maar deed het super.
mijn dochter reed mee in het rasendeflile, dat bruine propje met het kleine meisje erop, heeft iemand nog foto's gemaakt, ik zag veel fotografen langs de kant staan.
leuke demo's gezien, het was weer top!
thea1978 schreef:Als er iemand foto's heeft gemaakt op vrijdag dan hou ik me aanbevolen. Mijn paardje liep mee in de clinic van Cor Loeffen om 11 uur in de fokkerij piste en om 14 uur in de clinic van Lammert Haanstra. Vond het echt super om Horse Event eens van de andere kant mee te maken.
Ladyloe schreef:Ik vind dat er nog maar weinig foto's van Zondag zijn te vinden...
Bagheera_206 schreef:Ladyloe schreef:Ik vind dat er nog maar weinig foto's van Zondag zijn te vinden...
Hier een paar foto's van mij.
[HE] [FOTO] Horse Event 2012 - Zondag
moonforever schreef:thea1978 schreef:Als er iemand foto's heeft gemaakt op vrijdag dan hou ik me aanbevolen. Mijn paardje liep mee in de clinic van Cor Loeffen om 11 uur in de fokkerij piste en om 14 uur in de clinic van Lammert Haanstra. Vond het echt super om Horse Event eens van de andere kant mee te maken.
Zou best kunnen dat foto's van jou heb gemaakt die vrijdag hoor:)