Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu moet ik zeggen dat ik ong. 1x per maand spring thuis en het dan best goed gaat en misschien nu ik naar een nieuwe stal ga, ga ik meer springen. ik heb nog een half jaar om te oefenen

_Sannee schreef:JoycexLynn12 schreef:Haha ondertusen kijk ik ermelo foto's van 2 jaar terug.. Arielle ik lach me dood om jou, hoe jij los ging bij de baby disco.
Kan je nog een paar rijfoto's of gewone foto's erop zetten van jou week?
Faya__ schreef:Jawel, maar ik mocht toen ze laag stonden ook wel een extra rondje, maar daarna toch vrij snel hoger. Vond het wel jammer, maar hun startte ook alledrie gewoon wedstrijden springen, dus waarschijnlijk vonden hun er alsnog niks aan.
En bij de SGW-week ben ik hier nog een beetje banger voor aangezien dat toch vaak mensen zijn die SGW starten

Faya__ schreef:Zorg dat je op maandag gelijk in de juiste groep wordt ingedeeld. De enige mensen die ik vorig jaar in mijn les hebben gehad die relatief weinig hebben gesprongen waren mensen die niet goed ingedeeld waren. Daardoor zaten ze bij combinaties met veel meer ervaring en dan is het lastig om iedereen genoeg te laten springen.Nou omdat ze vrij snel hoger gingen, en ik daar gewoon niet heelhuids overheen kom.
Katja schreef:Faya__ schreef:Zorg dat je op maandag gelijk in de juiste groep wordt ingedeeld. De enige mensen die ik vorig jaar in mijn les hebben gehad die relatief weinig hebben gesprongen waren mensen die niet goed ingedeeld waren. Daardoor zaten ze bij combinaties met veel meer ervaring en dan is het lastig om iedereen genoeg te laten springen.Nou omdat ze vrij snel hoger gingen, en ik daar gewoon niet heelhuids overheen kom.
Faya__ schreef:Ik vatte het ook niet als kritiek op, was alleen een tip van mijn kant. Wat soms gebeurt is dat er snel gevraagd wordt wat mensen ooit gesprongen hebben en als je dan iets aangeeft wat nu niet meer van toepassing is dan kom je snel in de verkeerde groep en soms vergeet een instructeur het wel eens te vragen bij de indelingsles en dat is natuurlijk zonde.Katja schreef:Zorg dat je op maandag gelijk in de juiste groep wordt ingedeeld. De enige mensen die ik vorig jaar in mijn les hebben gehad die relatief weinig hebben gesprongen waren mensen die niet goed ingedeeld waren. Daardoor zaten ze bij combinaties met veel meer ervaring en dan is het lastig om iedereen genoeg te laten springen.
Ik bedoel het ook zeker niet als kritiek naar de instructeurs toe. Dit jaar had ik het ook maandag morgen gezegd maar zij verzekerde mij er toen van dat het goed zou komen.
Tja er daarnaast blijft het toch een hele klap geld,helemaal als het t toch net niet helemaal is voor mij, en dat gevoel krijg ik nu wel heel erg.Dat ligt trouwens aan mij hoor, niet aan de i.structieweken.
Katja schreef:Faya__ schreef:Ik vatte het ook niet als kritiek op, was alleen een tip van mijn kant. Wat soms gebeurt is dat er snel gevraagd wordt wat mensen ooit gesprongen hebben en als je dan iets aangeeft wat nu niet meer van toepassing is dan kom je snel in de verkeerde groep en soms vergeet een instructeur het wel eens te vragen bij de indelingsles en dat is natuurlijk zonde.
Ik bedoel het ook zeker niet als kritiek naar de instructeurs toe. Dit jaar had ik het ook maandag morgen gezegd maar zij verzekerde mij er toen van dat het goed zou komen.
Tja er daarnaast blijft het toch een hele klap geld,helemaal als het t toch net niet helemaal is voor mij, en dat gevoel krijg ik nu wel heel erg.Dat ligt trouwens aan mij hoor, niet aan de i.structieweken.
Yvie_Juudje schreef:Als je er zo over twijfelt moet je gewoon een jaartje overslaan en lekker door sparen voor het jaar erop.
Je moet geen dingen doen waar je later spijt van krijgt
Venthe schreef:@Yvonne, ja met mun ouders....
Week 1: Mennen
Week 2: Mennen
Week 3: Allround paarden
SunNDLM / Sanne met NDL Morgan
MartineC1711 / Martine met Levi
Superlise / Nicole met Cacharell
Shaar / Sharina met Ultimo (of week 5 )
Week 4A: Dressuur paarden
Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius
Listiglistje / Linda met Aqanto S
Arielle_ / Arielle met Zo ist en Doe Maar (ovb)
Debbie met Khasjmir (ovb)
Week 4B: Eventing paarden
Yvie_juudje/ Yvonne met Urlie
M_D_H / Desiree met Gillian Joe
Zucchero / Anne-Marie met Zucchero
Petrea / Petra met 2 paarden
Venthe/ Emma met Venthe
Week 5: Allround paarden
anouk/ anouk met tendance
JoycexLynn12 / Joyce met U2
_Sannee/Sanne met Vuranja.
R0oszs/Jacqueline met Zafier
Shaar / Sharina met Ultimo (of week 3 )
Rox_Basil / Roxanne met Goldfever & Baileys of D'angelo
Week 6: Allround pony’s
Week 7A: Allround pony's
Week 7B: Allround paarden t/m 20 jaar
Missdesign / Claire met Whisper
----------/Charmaine met Timo
Twilight1/Roelien met Dios
Suikermeisje/ Thamar met Dakar
xLoki / Caroline met Loki
xlenngp / Lenny met Athletic
Lioony / Tootje met Courage
------/ vriendin met haar paard..
felinetibor/ Feline met Ginger
Lauste / Laura met Comique
Lovestimba/ Laura timba / en anders een ander
Saphira1993/ Saphira met Fair Play
_Priscilla / Priscilla met Verafony
Week 8A: Allround pony’s
Week 8B: Eventing pony’s
Week 8C: Eventing paarden t/m 20 jaar
Week 9: Allround pony’s t/m 12 jaar
Week 10A: M/Z dressuur pony's
Week 10B: M/Z springen pony's
Week 10C: Allround pony's
Week 11: Allround pony's
Faya__ schreef:Venthe schreef:@Yvonne, ja met mun ouders....
Week 1: Mennen
Week 2: Mennen
Week 3: Allround paarden
SunNDLM / Sanne met NDL Morgan
MartineC1711 / Martine met Levi
Superlise / Nicole met Cacharell
Shaar / Sharina met Ultimo (of week 5 )
Week 4A: Dressuur paarden
Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius
Listiglistje / Linda met Aqanto S
Arielle_ / Arielle met Zo ist en Doe Maar (ovb)
Debbie met Khasjmir (ovb)
Week 4B: Eventing paarden
Yvie_juudje/ Yvonne met Urlie
M_D_H / Desiree met Gillian Joe
Zucchero / Anne-Marie met Zucchero
Petrea / Petra met 2 paarden
Venthe/ Emma met Venthe
Week 5: Allround paarden
anouk/ anouk met tendance
JoycexLynn12 / Joyce met U2
R0oszs/Jacqueline met Zafier
Shaar / Sharina met Ultimo (of week 3 )