Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iSaBeLL schreef:Tempus schreef:Daar vraag je me wat![]()
Weet dat ik ze omhoog zag hangen en daar kostte ze 70 euro en in die stand had ik ze vast ( er hing nergens een kaartje) en ineens een stem uit het niets ( in het duits dan wel) die kost 60 euro. ( ik tegen mijn mama al van amai dat is al 10 euro goedkoper als daarstraks).
En welke kleuren waren dat dan?
IKbenEllen schreef:Was dat boven? Ik vond die snoepjes zo enorm meuren
iSaBeLL schreef:Zoo ik ben ook weer terug! eerste keer van me leven, nou ik keek me ogen uit!
wat een spullen!
ik heb gekocht
Eskadron winterdeken (normaal 120) nu 50
Eskadron transportbeschermers (normaal 90) nu 50
Eskadron bicolor nieuwe collectie (normaal 80) nu 70
Tempus schreef:Daar vraag je me wat![]()
Weet dat ik ze omhoog zag hangen en daar kostte ze 70 euro en in die stand had ik ze vast ( er hing nergens een kaartje) en ineens een stem uit het niets ( in het duits dan wel) die kost 60 euro. ( ik tegen mijn mama al van amai dat is al 10 euro goedkoper als daarstraks).
Diezelfde die melanie heeft gekocht.
nathe schreef:iSaBeLL schreef:Zoo ik ben ook weer terug! eerste keer van me leven, nou ik keek me ogen uit!
wat een spullen!
ik heb gekocht
Eskadron winterdeken (normaal 120) nu 50
Eskadron transportbeschermers (normaal 90) nu 50
Eskadron bicolor nieuwe collectie (normaal 80) nu 70
dat dekje heb ik voor 50 euro gekocht
iSaBeLL schreef:Tempus schreef:Daar vraag je me wat![]()
Diezelfde die melanie heeft gekocht.
Ze waren allemaal 70, behalve grijs/blauw die waren 50. En ik als eskadron fanaat heb dus goed opgelet
zandvangers schreef:Toekie schreef:Gaan er nog mensen zondag?
Zoja: even hoi komen zeggen in hal 7.1 bij de stand met allemaal rijbroeken.Dan ben ik aant werk.
En ook even een broek kopen natuurlijk.
voor 2 jaar geleden was er een mega grote stand met alleen maar rijbroeken met nepleren zitvlak .
ze waren mega goedkoop , ik geloof zoiets van 2 rijbroeken voor 60/80 euro ofzo .
waren jullie dat ????
ik wil er namelijk nog een paar bij ze houden zich goed ondanks dat ik er de hele dag mee loop .