Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:[m od]Een mededeling van huishoudelijke aard: het topic loopt tegen de 100 pagina's aan, en dat is het maximale aantal pagina's buiten HK-topics. Het topic zal na 100 pagina's ook gesloten worden. Het moderatorteam heeft besloten dat er over een maand pas een nieuw topic mag komen. Dit vanwege het vele geslow-chat, berichten tegen de regels, het plaatsen van niet-bloopers, etc. Ook verwachten wij niet veel nieuwe bloopers meer, omdat de meeste bloopers hier al zijn geplaatst. Jullie hebben een maand de tijd om fotografen/filmers te zoeken en heel wat af te blooperen, zodat we in een volgend topic weer volop kunnen genieten.[/ mod]
DenK4ever schreef:Poging tweeom mijn blooper ook maar eens te delen dan
Nu met werkende link
Maaaaar, wil er wel trots bij zeggen dat ik bij de tijd genoeg was om de staander aan de kant te duwen
http://s248.photobucket.com/albums/gg17 ... gen037.flv
MelanieB schreef:Neonlight schreef:[m od]Een mededeling van huishoudelijke aard: het topic loopt tegen de 100 pagina's aan, en dat is het maximale aantal pagina's buiten HK-topics. Het topic zal na 100 pagina's ook gesloten worden. Het moderatorteam heeft besloten dat er over een maand pas een nieuw topic mag komen. Dit vanwege het vele geslow-chat, berichten tegen de regels, het plaatsen van niet-bloopers, etc. Ook verwachten wij niet veel nieuwe bloopers meer, omdat de meeste bloopers hier al zijn geplaatst. Jullie hebben een maand de tijd om fotografen/filmers te zoeken en heel wat af te blooperen, zodat we in een volgend topic weer volop kunnen genieten.[/ mod]
Jammer, maar idd wel begrijpelijk.
En ach, die laatste zin komt bij mij altijd wel goed