Vraag me trouwens af hoe mensen aan 85€ benzine of dieselkosten komen. Rijdt die auto 1 op 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Paard en koets in november is voor de menners weer leuker.
Vraag me trouwens af hoe mensen aan 85€ benzine of dieselkosten komen. Rijdt die auto 1 op 3?
Margee schreef:germie schreef:Ja, alle gangetjes. Als er niets is hoef je niet te stoppen. Voor 12 uur stonden we weer buiten. Niks sneltrein hoor. Zelfs nog af en toe wat bekeken.
Wat is daar de lol dan van?
_Marinke_ schreef:[ [url=m/81XQ7e.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Goed geslaagd met z'n 3'en dacht ik zo!
S_a_f_a_r_i schreef:[ [url=m/FpULrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze uiteindelijke buit. We zijn vandaag al rond 1 uur weg gegaan. Ook omdat we alles wel hadden wat we wouden en we dus ook gewoon nog geld hebben overgehouden.
Ook wel zo fijn. Vandaag echt minder druk dan gisteren.
Alexandra__ schreef:_Marinke_ schreef:[ [url=m/81XQ7e.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Goed geslaagd met z'n 3'en dacht ik zo!
waar komen de laarzen vandaan en voor hoeveel als ik vragen mag?S_a_f_a_r_i schreef:[ [url=m/FpULrq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze uiteindelijke buit. We zijn vandaag al rond 1 uur weg gegaan. Ook omdat we alles wel hadden wat we wouden en we dus ook gewoon nog geld hebben overgehouden.
Ook wel zo fijn. Vandaag echt minder druk dan gisteren.
Waar heb je die beschermers gescoord? Wat kostten ze?
suikermeisje schreef:Germie vraag me ook af waarom je gaat.. je komt negatief over. Wordt je daarvan nooit moe van jezelf? Positief in het leven staan geeft mij veel meer energie namelijk. Maar ieder z'n ding.
Bagheera en margrietjuh Okee dan begrijp ik wel dat je een stuk meer kosten hebt Aan diesel of benzine. Maar iemand zei €85 aan diesel. Dat betekend dat je 75 liter diesel ofzo op rijdt. Dat is echt bizar veel. Van zoveel liters kan ik met m'n dure benzine naast oost Duitsland rijden namelijk
Voor ons was €150 enkel en reden met een Opel Vectra, niet erg zuinig dus. Maar waren met 4 personen dus kosten mooi gesplitst. Scheelt ook alweer veel.
suikermeisje schreef:Germie vraag me ook af waarom je gaat.. je komt negatief over. Wordt je daarvan nooit moe van jezelf? Positief in het leven staan geeft mij veel meer energie namelijk. Maar ieder z'n ding.
Bagheera en margrietjuh Okee dan begrijp ik wel dat je een stuk meer kosten hebt Aan diesel of benzine. Maar iemand zei €85 aan diesel. Dat betekend dat je 75 liter diesel ofzo op rijdt. Dat is echt bizar veel. Van zoveel liters kan ik met m'n dure benzine naast oost Duitsland rijden namelijk
Voor ons was €150 enkel en reden met een Opel Vectra, niet erg zuinig dus. Maar waren met 4 personen dus kosten mooi gesplitst. Scheelt ook alweer veel.