Vandaag heb ik de Harry's Horse cup voor 3 en 4 jarige dressuurpaarden gewonnen met een 4 jarige merrie die ik voor de fokker rij!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Maar nu komt het.. de jury van de eerste proef dacht dat je de tweede proef alleen nog maar HC mag starten als je de eerste proef vrijwillig verlaten hebt (en dat heeft ze tegen de jury van de 2e proef gezegd)! Dat is helemaal niet zo (hebben we nog moeten bewijzen door het regelement erbij te halen enzo...) maar daardoor heb ik dus geen prijs gekregen
. Want bij de prijsuitreiking stond ik dus als HC. Wel een beetje jammer maar na het bewijzen aan de jury is het HC wel teruggedraaid, zodat mijn punten nog wel geregistreerd worden.
jij ook gefeliciteerd met je punten en prijs! 
madelein schreef:Inderdaad selectie voor de regiokampioenschappen. Die zijn 26 en 27 juli. Jij bedoeld denk ik indoor?Rivellalight ook mooie punten, jammer van je selectie! Waar is het een selectie voor? Selecties Regio begint pas eind van het jaar toch?
gisteren heb ik geen uitslag gezien (en staat nog niet online) dus weet niet wat de andere combinaties hebben gedaan.
RivellaLight schreef:madelein schreef:Inderdaad selectie voor de regiokampioenschappen. Die zijn 26 en 27 juli. Jij bedoeld denk ik indoor?Rivellalight ook mooie punten, jammer van je selectie! Waar is het een selectie voor? Selecties Regio begint pas eind van het jaar toch?
Gefeliciteerd ultimOo en tita! Op naar de L1![]()
Hebben jullie jonkies het wijken al een beetje door?
!
! Vandaag voor de eerste keer het galop er weer bij gepakt. We gaan elke dag weer vooruit. Vandaag liep ze ook zeer fijn en de rechtergalop ging ook heel goed, de linker wat minder, toen viel ze behoorlijk door mijn buitenbeen en vasthouden met haar linkerkaak. Ik moet dus wat strenger gaan worden met mijn binnenbeen, maar over het algemeen moet ik wat strenger gaan worden
. madelein schreef:ik vind het allemaal vrij onoverzichtelijk om er nou achter te komen wanneer er een regiokampioenschap verreden wordt, en de selecties ook.
Ik wist niet eens dat er verschil zat tussen in- en outdoor regiokampioenschappen....
Iemand enig idee waar je dit op kan zoeken? Of wanneer er selecties zijn voor de regio noord holland

madelein schreef:Iemand enig idee waar je dit op kan zoeken? Of wanneer er selecties zijn voor de regio noord holland
Yelly schreef:Leuk, Aukelizzy! Hoe was de opzet? Moest je echt een proef rijden?
) om enigszins kans te kunnen maken.