pietiedecy schreef:Ik ook!
jij ziet toch ook in friese topic

gezellig, word leukk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
allemaal snelwegen, dus rijdt wel door! U2andI schreef:pietiedecy schreef:hoever moeten jullie allemaal rijden?
voor ons 122 km, dus dik 1.5 uurallemaal snelwegen, dus rijdt wel door!
Vanaf stal is het 17km, dus een mooie 20 minuten
Vanaf huis ben ik er met een krappe 10 minuten
, Maar het reed wel mooi opzich er heen! welshfan97 schreef:listiglistje schreef:
Dat is toch week 8 allround paarden/pony's? Of ik moet mij vergissen...
aangezien er dan geen echte scheiding is in pony en paardenruiters (40 pony, 40 paard bijv.) komen die dan ook gemend bij elkaar in de lessen? zou wel leuk zijn aangezien ik met iemand kom die met pony tussen de paarden gaat (vanwege leeftijd) maar we eigenlijk wel graag bij elkaar in de lessen willen.
flooredking schreef:Hallo allemaal, ik wil graag mee doen aan de instructie weken paarden allround.
Alleen mijn vriendinnen waar ik dan mee heen wilde zitten allemaal nog op school...
Toch wil ik wel heel graag mee doen.
Zijn er hier nog meer mensen die alleen komen?
flooredking schreef:Hallo allemaal, ik wil graag mee doen aan de instructie weken paarden allround.
Alleen mijn vriendinnen waar ik dan mee heen wilde zitten allemaal nog op school...
Toch wil ik wel heel graag mee doen.
Zijn er hier nog meer mensen die alleen komen?
Dmv de topics hier op bokt leer je al veel mensen uit jou week 'kennen'..
Maar kan ik de persoonsnummer nog wel gebruiken? Ik heb nooit een nieuwe gekregen. Ik heb ook nog een startkaart. Alleen is die van mijn oude pony..