MarJon schreef:Ik heb een deel gemist volgens mij, maar wat betekend die Golden Score bij judo?Als je niet binnen de tijd scoort, komt er een verlenging en als je dan scoort dan win je. Volgens mij. (judoleek)
Barbabientje schreef:Dus nu is er binnen 6 min geen winnaar en dan gaan de scheidsrechters kiezen dmv vlaggetjesVlaggetjes?
SplashIsLief schreef:Barbabientje schreef:Dus nu is er binnen 6 min geen winnaar en dan gaan de scheidsrechters kiezen dmv vlaggetjesVlaggetjes? Krijgen de scheidsrechters twee vlaggetjes; blauw en wit. En mogen ze hun "favoriet" kiezen. Diegene met de meeste stemmen mag door ^^
Oh Nee dan moeten de scheidsrechters kiezen voor een wit vlaggetje of blauw dus eigenlijk wie zij de beste vonden
Xx_Joyce_xX schreef:Wanneer komt het wielrennen weer dacht vandaag?Woensdag. Tijdrit voor de vrouwen en mannen.
SplashIsLief schreef:Xx_Joyce_xX schreef:Wanneer komt het wielrennen weer dacht vandaag?Woensdag. Tijdrit voor de vrouwen en mannen.Gisteren zei ze morgen moet ik weer rijden maar?