Tegen die tijd ben ik (hopelijk) M2 of richting de Z1.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alexandra__ schreef:Lisa; het gaat toch om de gezelligheid? Tegen die tijd ben ik ook Z2 (denk ik) en mij hoor je niet klagen.
OMG. Ik was de annuleringsservice vergeten! SHIIIITT. Nu kan ik die week wel op m'n buik schrijven
lisaislisa schreef:Mijn moeder wil er nog overna denken ivm niveau van de ruiters & springen![]()

haikelover schreef:wake_up schreef:IK ZIT IN WEEK 7A WOEHOEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Ik ooook!en mn vriendin ook!
Ga jij er al op zondag naartoe? Anders kun je wel mee naar t zelfde bread en breakfast
?
wake_up schreef:lisaislisa schreef:Mijn moeder wil er nog overna denken ivm niveau van de ruiters & springen![]()
naja zeg, dat je niet minimaal M1 met winstpunten rijdt betekent toch niet dat je slecht rijdt ofzo?..
vind dat een beetje een banketstaaf opmerking, hoe aardig ik je ook vind, sorry.
wake_up schreef:maar hoelaat heb je je dan opgegeven Alex? er worden nu nog steeeds mails verzonden he, dus wie weet
Alexandra__ schreef:wake_up schreef:maar hoelaat heb je je dan opgegeven Alex? er worden nu nog steeeds mails verzonden he, dus wie weet
Ik had me gister ochtend om 7:45 ongeveer opgegeven oh ik zie net dat het 7:55 was. Maar ik was de annuleringsservice vergeten en ik heb net dus gestuurd dat ik dat niet wou en nu zien ze dat vast als te laat?