Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JoycexLynn12 schreef:Ik ben heel erg verslaafd aan sjabrakjes en dan nog niet eens zozeer aan setjes.. ik heb, houd je vast, 30 sjabrakjes.
Ik vind het gewoon heerlijk als mijn paard er verzorgd uitziet met een leuk sjabrakje op haar rug!
Citaat:Ik begin eigenlijk steeds meer te twijfelen of ik wel moet gaan naar ermelo volgend jaar. Vind het toch wel erg duur allemaal en vooral omdat de allround week dit jaar niet kan. En ik vind crossen écht leuk en springen ook, maar ik bak er helemaal niks van, daardoor zie ik mezelf net als afgelopen jaar, weer snel moeten stoppen met springen en crossen. En dan komt er nog bij dat de SGW-week nog duurder is, ik weet het allemaal niet hoor. Aan de ene kant vind ik het zo leuk, maar aan de andere kant zou ik het ook heel jammer vinden om weer te moeten stoppen telkens en helemaal omdat het dan allemaal zo duur is.
Faya__ schreef:Ik begin ook steeds meer te twijfelen eigenlijkCitaat:Ik begin eigenlijk steeds meer te twijfelen of ik wel moet gaan naar ermelo volgend jaar. Vind het toch wel erg duur allemaal en vooral omdat de allround week dit jaar niet kan. En ik vind crossen écht leuk en springen ook, maar ik bak er helemaal niks van, daardoor zie ik mezelf net als afgelopen jaar, weer snel moeten stoppen met springen en crossen. En dan komt er nog bij dat de SGW-week nog duurder is, ik weet het allemaal niet hoor. Aan de ene kant vind ik het zo leuk, maar aan de andere kant zou ik het ook heel jammer vinden om weer te moeten stoppen telkens en helemaal omdat het dan allemaal zo duur is.