[HK] Horse Event 2011 - Deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:25

Miska schreef:
Ja, wij hadden ook de zweep van Pignon gevonden en die hadden we bij de stal van onze andere buren neer gelegd, omdat we niet wisten van wie die eigenlijk was en toen kwam Pignon hem persoonlijk bij ons ophalen!!! :D

Dat was dus toch zijn zweep haha, hij vroeg aan ons of dat misschien zijn zweep was. Wisten wij veel dat jullie hem bij onze overburen neer hadden gezet :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:32

jen schreef:
Miska schreef:
Ja, wij hadden ook de zweep van Pignon gevonden en die hadden we bij de stal van onze andere buren neer gelegd, omdat we niet wisten van wie die eigenlijk was en toen kwam Pignon hem persoonlijk bij ons ophalen!!! :D

Dat was dus toch zijn zweep haha, hij vroeg aan ons of dat misschien zijn zweep was. Wisten wij veel dat jullie hem bij onze overburen neer hadden gezet :+

Ja, moet je nagaan... hoe beleefd hij dan ook echt is, <3 want ik had die zweep waarschijnlijk gewoon gepakt als ik wist dat het de mijne was. O:)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:33

Weliswaar ook wel even een controlerend vraagje erbij natuurlijk, maar als diegene dan niet wist van wie die zou zijn liet ik hem echt niet staan. :P

Jolliegirl

Re: [HK] Horse Event 2011 - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 10:50

Ik ben meerdere malen via de losrijplek Horse Event binnengekomen vanaf het parkeerterrein...
Was hele slechte controle daar, je kon gewoon zonder kaartje naar binnen. :) daarna stempeltje halen, en je kon de hele dag vrij-uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:00

Via de catering parkeerplaats werd er ook alleen maar gekeken of je de juiste parkeer kaart had.
Mijn (standhouders)entree kaart wilden ze niet eens zien!

Ik liet 'm zien, zei die poortwacht: "oh, die hoef ik niet te zien, als je parkeerkaart maar klopt".

Dus ik zit nu met een nog volledig ongebruikte standhouderskaart thuis. Als ik dat van te voren had geweten, had ik die ook aan iemand weg gegeven. Is toch een kaart die 3 dagen geldig is, dat is niet niks.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:22

Tja wij moesten rond half 12 nog een paard controleren, was helemaal niemand, kon zo het hek opzij zetten en naar binnen lopen. Nu moesten wij daar dan gewoon zijn, maar er zullen maar mensen naar binnen wandelen met slechte bedoelingen, vond ik eerlijk gezegd best een slechte zaak met al die waardevolle paarden daar binnen.

Terwijl ik nog de stalmeester had gebeld en die had mij verzekerd dat er vanaf 10 uur bewaking de boel over zou nemen, nou niet dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:51

Zo zou ook voor de jubileum shows gezorgd worden dat bezoekers niet meer bij de stands konden komen...
Maar de bezoekers voor de show stonden om 18.30 uur al voor onze stand in de rij te wachten, en als de hal om 19.30 uur open ging, stonden ze er natuurlijk nog steeds. En ook de latere bezoekers kwamen dan gewoon langs de stand.

Nergens bewaking ofzo te zien.
Dus ik ben blij dat ik de meest waardevolle spullen steeds met me mee heb genomen. Toch stond er nog voor duizenden euro's aan materiaal in de stand, in makkelijke doosjes om mee te nemen. En niemand die erop toe zag dat 't niet meegenomen werd door onbevoegden.

Dat vond ik dan zelf een beetje slordig.
Dus wij hebben zo veel mogelijk de stand pas afgesloten als die mensen naar binnen konden.... Zelf maar voor beveiligertje gespeeld :P

Maar ook na de show, moest je aan de andere kant het gebouw uit (irritant, want ik moest toen dus weer hélemaal het volledige terrein over om achter m'n stand naar de auto te komen).
En ik ben toen niet 1 beveiliger tegen gekomen. Ik had bij vrijwel alle stands dingen zomaar mee kunnen nemen als ik kwade bedoelingen zou hebben.

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:15

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:28

NathalietjeB schreef:
Afbeelding
was dit toevallig ook een bokster???

Ja, dat ben ik! :P

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:29

Ik neem aan dat dat je paard is Jaydee :')

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:29

Ohja, ik heb nog losgaan foto's van haar! :P

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:34

Haha, ja dat bedoel ik ook :P Ze vroeg of ik ook een bokster was :=

Oh benieuwd naar je foto's!

*Heeft iemand toevallig nog foto's gemaakt van de paardenverkiezing? :D*
Afbeelding

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:39

aniek1985 schreef:
Voor degene die meededen aan de fotografieworkshop van Arnd Bronkhorst. Hij heeft een foto op zijn Twitter staan van de deelnemers, zie: http://twitter.com/#!/arndnl_en/status/ ... to/1/large

:)) ik sta mooi verdekt opgesteld :') je moet ook tien keer kijken wil je mij zien :')

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:44

Jaydee schreef:

Is Bojangles van de clinic van Vanessa Bee jouw paard? Wat een eigenwijsje was dat :D Leuk om te zien!
De andere appaloosa die mee deed, was die ook van jou? Die deed echt alle 'kunstjes' met gemak en ik was een beetje verliefd <3

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:50

Jaa klopt! Je zag mij in de clinic HA met Bo! :)
Indy (appie met veel stippen) en Bo zijn van mijn zus! :) Wat vond je van de clinic? :)

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:53

Jolliegirl schreef:
Ik ben meerdere malen via de losrijplek Horse Event binnengekomen vanaf het parkeerterrein...
Was hele slechte controle daar, je kon gewoon zonder kaartje naar binnen. :) daarna stempeltje halen, en je kon de hele dag vrij-uit.

Vind het echt ongelofelijk associaal...

En zulke mensen lopen dan dus ook zomaar door de stallen rond..die er helemaal niks te zoeken hebben.. :n
want via het losrijterrein kom je dus ook de stallen in, of je moest even het stempeltje laten zien (dat je ook krijgt als je gewoon het terrein afloopt 8)7 )
En huppakeee...
En zo staan er dus op een gegeven moment een groep van 15 mensen die er niks te zoeken hadden voor je staldeur (paard stond op de zaterdag naast de hengsten van sebastian fernandez)
En dan nog kwaad worden ook als je deze wegstuurd ook...!!!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:55

Jaydee schreef:
Indy (appie met veel stippen) en Bo zijn van mijn zus! :) Wat vond je van de clinic? :)

Ik was op zaterdag halverwege binnen komen vallen, dus toen zag ik net dat de paarden los waren en met elkaar aan het spelen waren. Of wel meer Bojangles die iedereen aan het opjagen was :D
Zondag heb ik wel de clinic gezien, en ik vond het heel leuk om naar te kijken. Verder weinig uitleg (hoe zou je zoiets zelf bijvoorbeeld kunnen doen?), maar ik vond het wel mooi om te zien. Juist hoe de paarden met elkaar gingen spelen toen ze los waren :D
En ik vind Indy een stoer paard, wat een knapperd! <3

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:55

Jaydee schreef:

En mijn lieve Nani en ik deden ook mee!!! *D (witte arabje en die rooie muts) :+

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:56

Miska schreef:
Jaydee schreef:

En mijn lieve Nani en ik deden ook mee!!! *D (witte arabje en die rooie muts) :+

Meer die witte muts, want ze stopte steeds als jij over een hindernis heen sprong :D

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:57

Bojangles schreef:
Tja wij moesten rond half 12 nog een paard controleren, was helemaal niemand, kon zo het hek opzij zetten en naar binnen lopen. Nu moesten wij daar dan gewoon zijn, maar er zullen maar mensen naar binnen wandelen met slechte bedoelingen, vond ik eerlijk gezegd best een slechte zaak met al die waardevolle paarden daar binnen.

Terwijl ik nog de stalmeester had gebeld en die had mij verzekerd dat er vanaf 10 uur bewaking de boel over zou nemen, nou niet dus...

Precies...De bewaking vond ik echt waardeloos, als je bedenkt dat daar die spaanse hengsten staan, de paarden van imke schellekens bartels enz. Nee niet echt een fijn idee.
Gelukkig kon die van ons, 's avonds fijn mee naar huis!! :)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:06

Miska schreef:
Ja, moet je nagaan... hoe beleefd hij dan ook echt is, <3 want ik had die zweep waarschijnlijk gewoon gepakt als ik wist dat het de mijne was. O:)

Hij vroeg het echt heel netjes, heeft hem ook laten staan omdat wij niet wisten van wie die was. Als ik zeker wist dat dat mijn zweep zou zijn had ik hem ook meegenomen haha.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:13

Idd, die bewaking stelde dit jaar niets voor, heb die man die bij het losrijterein zat er nog op aangesproken dat er een hele club zonder bandjes zojuist langs gekomen was. Hij kon zich niet voorstellen dat hij dat gemist had, dan waren ze vast via een andere kant langs gekomen... Ehm... nee, die kwamen hier langs, en dat jij dingen mist als je op eoa spelcomputer ding aan het spelen bent is ook niet echt verbazend :roll:

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:14

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:17

x_spekkie_x schreef:
Jaydee schreef:

Is Bojangles van de clinic van Vanessa Bee jouw paard? Wat een eigenwijsje was dat :D Leuk om te zien!
De andere appaloosa die mee deed, was die ook van jou? Die deed echt alle 'kunstjes' met gemak en ik was een beetje verliefd <3

Dat was ik met de andere stippel :D
Ik heb wel 100x gehoord dat weekend dat mensen verliefd waren op mijn paard, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:19