Elise95 schreef:Jemig volgens mij zijn ze naar huis dat is meestal om 5 uur Zul je net zien wij lopen wachten enz.dan ga ik echt iemand slaan.
Elise95 schreef:Jemig volgens mij zijn ze naar huis dat is meestal om 5 uur Zul je net zien wij lopen wachten enz.Ja denk ik ook hoor, zitten we ons nu voor niks druk te maken
DaisyDarling schreef:Elise95 schreef:Jemig volgens mij zijn ze naar huis dat is meestal om 5 uur Zul je net zien wij lopen wachten enz.dan ga ik echt iemand slaan.Dan ga ik naar Ermelo toe
lovebelly schreef:Welke weken zitten altijd het snelste vol?!SGW weken, omdat daar maar 15 plaatsen zijn.Laatste die vol zitten zijn de M/Z weken.
thaampjee schreef:Jaaah, ben toch ingeschreven voor week 11!! joeeehooee. eindelijk! Heb je mail ontvangen? Heeft iemand van week 10B al wat gehoord?
Succubi schreef:lovebelly schreef:Welke weken zitten altijd het snelste vol?!SGW weken, omdat daar maar 15 plaatsen zijn.Laatste die vol zitten zijn de M/Z weken.Dan moet ik toch maar eens wedstrijden gaan doen
Mocht er iemand na 5 uur mail hebben gehad wil die zich dan meldne? Dan weet ik hoe druk ik mezelf moet maken haha.
stunning schreef:Ik ook niet Kreeg net wel mail, ik helemaal stressed out, is het van school Jij zat er toch al bij?
DaisyDarling schreef:stunning schreef:Ik ook niet Kreeg net wel mail, ik helemaal stressed out, is het van school Jij zat er toch al bij? Haha nee
thaampjee schreef:Ja, heb na 5 uur mail gehad!! Voor hun dus ook lekker stressen! hahah!Hoeveel na 5'en?