Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
trots.... _coquette_ schreef:Hierbij de shirts!
Omdat de t-shirts bij shirtdeal duurder zijn geworden kunnen we net zo goed bij Spreadshirt bestellen. Omdat hier de kwaliteit bekend van is.
Er is een mogelijkheid om een t-shirt of een polo te kiezen. Het gaat nog steeds over een Navt shirt, met oranje opdruk. Op de rug eigen naam + naam paard. En op de linkermouw knhs instructieweek
Meer info over de polo:
Vrouwen poloshirt
Nauwsluitend, feminin model poloshirt voor vrouwen. Aan de ribgebreide kraag zit een bies met 4 knopen, bovendien heeft het shirt ribgebreide boordjes aan de mouwen en kleine splitjes onderaan de zoom aan de zijkanten. Het shirt is gemaakt van piqué, de typische weeftechniek voor poloshirts, bij een reguliere stofdichtheid van 180g/m². Een ingenaaid nekbandje garandeert een hoog draagcomfort. 100% katoen.
[ Afbeelding ]
Maat............................................................................................................................................................................ S .................................................... M ............................................. L ....................................... XL
Maat A (cm) 62,0 63,0 65,0 69,0
Maat B (cm) 46,0 49,0 50,0 51,0
Meer info over het shirt.
We hebben met de Spreadshirt collectie het perfecte shirt gecreëerd. Deze allrounder is voor iedere druktechniek geoptimaliseerd - alle soorten ontwerpen leveren briljante resultaten. De kleuren van de collectie zijn voor vrouwen, mannen en kinderen en van S t/m 5XL precies dezelfde zodat je met je familie, team of bowlingclub als een eenheid kunt optreden. De kraag is iets wijder maar niet te, het model is vrouwelijk en iets langer. De shirts worden in Europa geproduceerd en je kunt met een DNA-code de productieketen volgen via het internet. 100 % katoen.
[ Afbeelding ]
Maat ..................................................................................................................... S............................................ M.................................................... L.......................................... XL ..........................................XXL en 3xl
Maat A (cm) 65,0 67,0 69,0 71,0 73,0 75,0
Maat B (cm) 44,0 47,0 51,0 54,0 57,0 60,0
De prijs![]()
Polo: €29,00 en bij een totaal van minimaal 12 shirts €24,65 zonder opdruk mouw €22,10
Shirt: €21,50 en bij een totaal van minimaal 12 shirts €18,70 zonder opdruk mouw €16,10
Bestellijstje
Eigen naam:
Naam paard:
Keuze: Polo of T-shirt
Maat:
Bedrukking mouw:
Extra bestelling
Keuze: Polo of T-shirt
Maat:
Kleur kledingstuk:
Tekst kleur:
Ander lettertype?
KNHS instructieweek 2013: Ja of Nee?
Jullie mogen het naar mij mailen. We moeten wel echt op gaan schieten anders is het denk ik niet op tijd klaar. Ook ivm met het overmaken van het geld!
Maar dat kan denk ik niet hé?
Disconto_AF schreef:Beste mensen,
Ik sta ingeschreven voor de KNHS instructieweek 3 en wij hebben een bedrijf in het bedrukken van kleding. Wij kunnen het voor deze week nog wel iets goedkoper aanbieden. Wij hebben alleen niet heel veel kleding op voorraad, dus het moet wel op tijd besteld worden. In dit geval zijn dan wat individuele wensen wel mogelijk.
Gr. Ilze de Meer
Disconto_AF schreef:Voor de dames onder ons die wat gezetter zijn, adviseer ik om de unisex polo en/of t shirt te bestellen. De dames modellen zijn echt getailleerd.. Bij interesse zal ik morgen wat shirts opmeten, maar ik denk dat het aardig overeenkomt met de maten die hierboven van spreadshirt staan.
Ik heb nu een unisex polo van Eurostar in maat M, die zit fijn!