Ja klopt. Zaterdag z'n 2e wedstrijd en dan zondags de selectie.
Ik mag wel hoger beginnen maar vind hem daar nog wat te groen voor. Hij loopt meestal wel braaf zijn rondje, maar in de B beginnen kan geen kwaad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Super zeg! Ben best benieuwd naar beeldmateriaal
Hoe is het gister gegaan?
Op naar de L1 
Laat ik het erop houden dat de instructeur het een apart dier met een kort lontje vond
De bak was wel wat zwaar en er lagen nog wat plassen in de bak, dus het was best aanpoten voor haar. Een aantal deelnemers zag trouwens ook af van het rijden van hun proef. Esta gedroeg zich keurig en ondanks een aantal slordigheidsfoutjes werden we twee keer eerste met 189 en 194 punten. Ze was niet kijkerig en stampte braaf door de plassen heen, dus ik was tevreden! In andere binnenbakken is ze eigenlijk altijd wel braaf, maar buiten valt er nog wel eens veel te veel te zien en dan komen we dus niet rond 

.
. En ik kan voorlopig niet licht rijden, wat ik voor de B toch echt nodig heb! Dus vandaar haha!
). Verder is het tempo iets anders. Hun basis draf ( de jog) is wat bij ons de verzamelde draf is. Het gaat met name om hoe constant je paard loopt, dus wel een mooie combi voor de dressuur!
Ik heb sinds een week een super knappe, net 5 jarige merrie! Is goed zadelmak, maar moet nog doorgereden worden. Hoop in oktober (ongeveer) te gaan starten met haar. Wil springen en dressuren, maar heb geen haast dus kan best zijn dat we dit jaar alleen dressuren
(en anderen als die ook selecties rijden!).
. Gewoon allemaal toppers hier!
.
. 

Jantine_ schreef:Die wedstrijd gaat niet door san 21e... Ivm NK dressuur.
)) zat ik gisteravond pas weer voor het eerst op het paard. Vanwege de moeheid alleen even Selma gedaan. Vandaag Elena er ook weer bijgepakt. Even de spanning eruit gelongeerd en vervolgens heeeeerlijk gereden