Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 08:14

M_hartje_M schreef:
abbycootje schreef:

Mag ik misschien vragen wat je voor de eczeemdeken hebt betaald? :o

Ja hoor,

ik heb er eerst heel lang naar gezocht. Kon hem ook echt niet vinden en werd langzaam hulpeloos. Uiteindelijk zag ik reclame van Horseware en wist ik gewoon dat hij daarbij moest liggen. Rennend en door iedereen heen naar de stand van horseware en daar lag die dan eindelijk :')

helaas... wel gewoon voor de volle mep, 130 euro. De vrouw van de stand vertelde dat ze bijna nergens binnen Equitana korting gaven op die deken. Gewoon omdat nu het eczeem seizoen weer begint/begonnen is. Meer dan logisch

hmm helaas geen korting dus op die deken! was wel mooi geweest!

Zucchero

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 08:48

Ah dames, bedankt voor het herhalen! Het hele topic terug lezen is me wat teveel van het goede. Dan kom ik nooit meer op tijd weg vandaag ;) Ik gok het er op en volg mijn navigatie. Heb ook niet een heel milieuonvriendelijke auto vind ik zelf ;)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:01

Wij gaan nu rijden, zin in!

Spetterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:11

wij zijn ook onderweg in een mooi blauw huur busje als iemand ons herkent haha

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:26

Ik ga over 10 minuten rijden :j
Eerst nog een kop koffie en even besluiten welke schoenen ik aan wil trekken... :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:46

Iedereen veel plezier vandaag! Ik ga woensdag een kijkje nemen :j

Zag al leuke aankopen voorbij komen maar ik zelf ben meer benieuwd naar noviteiten. Iemand al bijzondere nieuwe dingen gezien?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:49

Zucchero schreef:
Ah dames, bedankt voor het herhalen! Het hele topic terug lezen is me wat teveel van het goede. Dan kom ik nooit meer op tijd weg vandaag ;) Ik gok het er op en volg mijn navigatie. Heb ook niet een heel milieuonvriendelijke auto vind ik zelf ;)

Jij kan dat wel vinden. :P
Maar op sommige plekken in de stad wordt je automatisch geflits als je geen sticker met eigen kenteken op het raam hebt zitten.
Parkeren (binnen de zone) zonder sticker mag ook niet.
Ga je naar P10, is dat geen probleem (mits je rond de stad rijdt, maar door het centrum mag niet.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:06

Kan niet wachten tot donderdag
Heb er super veel zin in :D

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:34

ik ben ook met een stalgenoot geweest van het weekend, en ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele hysterie om equitana niet echt kan vatten......
ik vond de spullen niet goedkoper dan hier in de winkel, en als je korting kreeg was het vaak 10 of met mazzel 20%. dan koop ik het liever in de buurt, dan kan ik er nog mee terug als er wat mee is.....
En er waren wel aanbiedingen, maar of het was oude zooi, of het was bij de stand van hyporama, en daar lag eigenlijk hetzelfde als met tentenkamp
kon er niet echt warm van worden over het geheel
wel een gezellig weekend gehad en was leuk om een keer gezien te hebben, maar denk niet dat ik over 2 jaar weer zal gaan

Wat betreft die milieusticker, wij hebben zaterdag in P9 gestaan en gister door de stad naar P10 gereden, en de hele stad stond vol met politie maar geen haan die ernaar kraaide dat wij geen sticker hadden hoor. Kwam inderdaad ook wel de borden langs de weg tegen, maar denk dat ze met dit soort evenementen er ook wel wat makkelijker ermee zijn...

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:37

Iemand enig idee waar je de toeganskaartjes nog meer met korting kan krijgen aangezien je bij de KNHS met creditcard schijnt te moeten betalen???????????

Ik ga donderdag en vrijdag....

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:41

Je kunt een prepaid credit card aanvragen op internet.
Daar kun je dan een x bedrag op over storten vanaf je betaalrekenig, moet je maar even op google'n

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:41

Veel plezier aan iedereen die nog gaat!
Ik ben gisteren geweest en het was echt een super geslaagde dag. :D

Gekocht:
- Waxjas om mee buiten te rijden in de regen: super afgeprijsd naar maar 50 euro!
- vliegenmasker met neusflap tegen een verbrandde neus: 17,50
- leren halster: 15 euro
- Busse halsterset met vliegenfrontriem: 15 euro
- 3 x 1 kg snoepjes: 8 euro
- HH dubbelgebroken bustrens: 25 euro
- 5 paar sokken : 15 euro

Ik merkte met kleding wel dat het vaak wat oudere modellen/kleuren zijn, maar er is echt voor ieder wel wat wils. Het was mijn eerste keer Equitana en ik vond het wel echt heel leuk en super georganiseerd. De pendelbussen van parking 10 naar het gebouw en terug waren bv heel goed geregeld. Aan het einde van de dag moet je alleen nog 8 euro betalen om van de parkeerplaats uit te kunnen rijden.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:46

@Yvje
Je kan alleen via de site van Equitana de kaartjes van te voren kopen en daarvoor moet je toch een creditcard hebben.

@KellyG
Ik ga ook in eerste instantie voor de shows/clinics en als ik wat leuks tegen kom neem ik het wel mee natuurlijk. Maar mijn ervaring is ook dat je het meeste hier in Nederland ook regelmatig voor die 10/20% korting kan kopen.

lauraatjxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:53

Ik moet mijn moeder nog overhalen om er heen te gaan.. Ik zit ondertussen te kwijlen van alle leuke spulletjes die jullie hebben gekocht! Jaloers :=

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:25

Ik ga niet meer in dit topic kijken, hahahaha! Ik kan echt niet wachten tot vrijdag :=

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:29

Brainless schreef:
@Yvje
Je kan alleen via de site van Equitana de kaartjes van te voren kopen en daarvoor moet je toch een creditcard hebben.

Ik kan me herinneren dat ik twee jaar geleden "kortingsbonnen" had van een of ander blad (paardenkrant of een bijlage die daar bij zat ofzo). Ik weet het niet meer precies.

Dus ik vroeg me af of er net als toen ook ergens 'kortingsbonnen/vouchers of coupons' bij zaten.
Maar bedankt voor je antwoord.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:40

Oh zo; bonnen die je bij de kassa in kon leveren.
Ik weet zo niet of deze dit jaar zijn uitgegeven.

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:45

Ik ga vrijdag en heb er veel zin in!

Hebben jullie er trouwens ook muckboots gezien? De mijne zijn een beetje lek dus ik heb nieuwe nodig en wilde ze daar aanschaffen maar ja dan moeten ze er wel zijn.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:46

Ik ben er gister geweest en echt een hele leuke dag gehad!

Heb MacWet handschoenen gekocht, die heb ik altijd maar waren ineens moeilijk te krijgen en daar hing gelukkig nog 1 paar paar in mijn maat en kleur!
En een set bruine leren peesbeschermers, dat was nog een hele missie.. Een paar andere missies helaas niet geslaagd.

Tegenvaller was wel een beetje; weinig kwaliteitsspul en heeeeel veel van hetzelfde.. Hoeveel dekjes en uvex/casco caps kun je in een hal verzamelen. Stands waren veel dubbel.. Maar dat kwam misschien ook wel door de volgorde die wij door de zalen liepen.
Wel erg leuk dat het daar makkelijker is om af te dingen!

Maar al met al een geslaagde dag, we gaan de volgende keer weer!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:01

Is het nodig om voor hal 6 een stoel te reserveren? (ik ga morgen)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:06

noivadapaz schreef:
Ik ga vrijdag en heb er veel zin in!

Hebben jullie er trouwens ook muckboots gezien? De mijne zijn een beetje lek dus ik heb nieuwe nodig en wilde ze daar aanschaffen maar ja dan moeten ze er wel zijn.

jep, kan me alleen niet herinneren waar , maar ze zijn er zeker

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:07

Angela schreef:
Is het nodig om voor hal 6 een stoel te reserveren? (ik ga morgen)

Daar twijfel ik ook nog over, wil op het eind graag naar hal 6, maar dat zullen meer mensen doen denk ik ;)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:08

ja in hal 8.1 een heleboel Mugbooties. Dacht iets van 89 euro

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:10

hieltje schreef:
Ik ga ook zondag 24ste met 3 of 4 heb er echt onwijs veel zin in gs voor het eerst

Ik ook :D Wij gaan samen :D

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:18

Ik ben gisteren met mijn bijrijdster en een vriendin gegaan. Het was mijn eerste equitana maar ik vond het erg gaaf! De volgende keer ga ik zeker weer! Geen last gehad van trolleys of duwende mensen. Alleen de koopjes vielen een beetje tegen, als je van dekjes houd is er genoeg keuze. Maar kleding viel erg tegen. Ik wilde een betaalbare wedstrijdblouse maar heb die niet kunnen vinden. Mooi goedkoop hoofdstel was ook nog moeilijk. Vooral de bekende merken waren nauwelijks goedkoper.
Alsnog wel erg leuke dingen gekocht en mooie shows gezien! Wij konden trouwens zo in hal 6 gaan zitten, waren heel veel stoelen vrij.

Afbeelding

Mijn aankopen;
- bruine ariats
- bruin hoofdstel
- bruin borsttuig
- uitrijdeken
- bremsen bremsen
- veters
- bruin leren springschoenen
- witte rijbroek van pikeur

Dus mijn portemonnee is weer behoorlijk leeg :+