Dank je Wirobelgje. Had jij de folder ingescand?Zou je 'm anders mij kunnen mailen? Dan PB ik ff mijn e-mail adres.... Via mijnalbum kan ik hem nl. niet goed vergroten....
heb foto's moeten maken want ik heb geen scanner, denk niet dat het dan gaat uitmaken of ik het nog doormail?
Wirobelgje schreef:heb foto's moeten maken want ik heb geen scanner, denk niet dat het dan gaat uitmaken of ik het nog doormail?Ze zijn (voor mij in elk geval) een stuk beter te lezen nu!Dank je wel!
Ik wil de folder ook wel zien dan Misschien dat ik toch nog met meer dan anti-klit en een cap thuis kom.. ;')
Merlinde schreef:tahnee1987 schreef:de folder ligt al op de maneges Hij is er al wel.... maar waar??? Ja, maar die is van Belgie meen ik.
Ik kom wel 1x per week op een manege, maar ik kom niet verder dan de bak en het parkeerterrein, haha Zou je hem dan in kunnen scannen PrimaDonna?
Volgens mij weer niemand dat Naomi Maar die van België is al uit. Die staat een aantal pagina's terug al Dus deze moet van Rotterdam zijn