safina schreef:Die Devan was toch die griet die vorig jaar al die vet-penalties aan dr broek kreeg? Omdat ze zo hard ging omdat per se wilde winnen? Geloof niet dat ik die ga volgen....
Ik zou dat paard daar lekker op de steppe laten als ik Bob was. Daar is hij thuis. En dan af en toe langs en mooi genieten....
Ik zat toevallig net te zoeken naar die Devan, omdat ik haar naam ook alleen maar associeer met vet penalties 
foxytoffee schreef:Iemand had hier een tijdje terug een link gezet naar een stukje geschreven door een dierenarts die meehielp bij de MD (in 2017) en over hoe dat was. Toevallig schreef zij ook dat ze een paard had ‘gekregen’ van de bevolking als eer. Daarbij schreef ze ook iets in de trant van ‘als ik dan terugga kan ik m bezoeken’ oid.
Na wat googlen las ik dat Rumsfeld, Joe Biden en de zoon van Donald Trump ook paarden hebben gekregen tijdens een bezoek aan Mongolie. Die gaven het paard dan vervolgens een naam. Dus blijkbaar is dat gewoonte daar, maar wel symbolisch. Ik denk inderdaad ook niet dat het echt de bedoeling is dat je hem meeneemt.
Zunzuncito schreef:Volgens mij is dat filmpje van de ceremonie weer offline, ik had dat stukje van Margeet gemist

maar de link werkt niet meer en Facebook laat het ook niet zien. Nou ja, we hebben de herinneringen!
Ik zie het, wat gek.