Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Hoeveel kleiner is het nu? Zijn er koopjesstands weg?
Ik mis tot nu toe van mensen echte koopjes, halsters van 3 euro, dekjesvan 5, hoofdstellen van 10, rijbroeken van 10-15 euro, regendekens voor 20, enz. Is dat er niet? Wat ik hier zie is allemaal nog erg aan de prijs. En als het nu ook nog veel kleiner is, dan heb ik wel mijn bedenkingen om een dag vrij te nemen, kaarten te kopen, 70 euro diesel erdoor te blazen, te betalen voor parkeren, enz. Of valt het wel mee?
Ik ben iemand van koopjesjagen. En fokkerijboeken. Shows zijn saai. Kan koopjesjagen nu niet?
Ik mis tot nu toe van mensen echte koopjes, halsters van 3 euro, dekjesvan 5, hoofdstellen van 10, rijbroeken van 10-15 euro, regendekens voor 20, enz. Is dat er niet? Wat ik hier zie is allemaal nog erg aan de prijs. En als het nu ook nog veel kleiner is, dan heb ik wel mijn bedenkingen om een dag vrij te nemen, kaarten te kopen, 70 euro diesel erdoor te blazen, te betalen voor parkeren, enz. Of valt het wel mee?
Ik ben iemand van koopjesjagen. En fokkerijboeken. Shows zijn saai. Kan koopjesjagen nu niet?
_Alarm_wlkp schreef:Dat bruine halster met naam is echt mooi!
Welke stand en prijs?
Ook cognac?
Hier nog wachten tot vrijdag om te gaan.
judithh schreef:RosaZorro schreef:Weet iemand of je met een gehandicaptenkaart dichtbij de ingang kan komen zonder mileusticker?
Dan moet je naar parkeergarage 6, let wel...je moet een rolstoel bij je hebben.
Zonder rolstoel geen rolstoel/invalide plek.
Als je een europeese gehandicapten parkeerkaart hebt ben je vrijgesteld van aankoop van de milieusticker
judithh schreef:MelanieB schreef:Ik neem de rolstoel ook mee RosaZorro. Stond op de site wel iets van parkeren maar dat je dan wel een gehandicapten kaart moet kunnen laten zien, of iets in die trant. Mijn Duits is niet alles.en als ik op engels klik verdwijn dat stuk tekst.
Heb zelf niet zo'n kaart dus hopelijk kunnen we wel beetje in de buurt staan.
Edit: dit staat op de site.
Edit2: dit gaat dan over gratis zo te zien,laat maar.
Je moet met je kopie van je invalidekaart naar de infobalie gaan bij ingang west, daar moet je dit laten zien en tekenen en dan krijg je een gratis uitrijkaart.
Gisteren het hele traject doolopen
kara schreef:Ik meld me ook even. Wij gaan vrijdag,leuk
Nu vroeg ik me af hebben ze gratis WiFi?