Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nou dikke knuffel van mijn kant dan om je een beetje bij te staan
Yvie_Juudje schreef:Ik heb gisteren op het kleine terrein gestaan en daar was niets veranderd maar vanuit mijn ooghoek leek het dat op het stuk bij de brug in ieder geval twee nieuwe piano's waren.Zie ik het nou goed op de foto's van de Paard en Leven dag (KNHS Facebook): zijn er allemaal nieuwe cross hindernissen?!??!?!?

knuffie!
ik was alleen bezig met bordjes zoeken en iedere keer dacht ik dat ik er al was en dan was ik er niet

listiglistje schreef:Pfff wat een vreselijke manier om zo je paard/pony te verliezenknuffie!
Nou mijn Z1 ontmaagding zit erop...2e x 1e prijs met 213 en 211![]()
Maar het ging heel erg slechtik was alleen bezig met bordjes zoeken en iedere keer dacht ik dat ik er al was en dan was ik er niet
![]()
Hij werd in de proef echt een meter langer, trager en dikke fouten.....ik heb ook 2 x op G afgegroet ipv op I..was de I kwijt
Maar toch ben ik er blij mee! Goede proeven zullen dit jaar vast nog volgen....

80 euries rijker :p dus dat is ook lekker :p 
pietiedecy schreef:Gefeliciteerd met je Z-debuut, super!
@Conchita, gefeliciteerd met de wp gisteren! Volgensmij heb ik je donderdag nog zien rijden, in een flits
En op de uitslagen van Vrouwenparochie staat dat je 2e proef 170 hebt? Klopt dat? Anders sturen ze het straks ook verkeerd op naar de KNHS...
@Lisanne, niet leuk... vreselijk! sterkte!
Ik had 190 & 3e prijs met Lutske

Ik hoop gewoon dat er nog 1 iemand heeft afgezegd vanwege de tenten en verbouwing. Dat moest schijnbaar voor aankomende maandag? Ik houd mijn vingers gekruist!!

Sita_ schreef:pietiedecy schreef:Gefeliciteerd met je Z-debuut, super!
@Conchita, gefeliciteerd met de wp gisteren! Volgensmij heb ik je donderdag nog zien rijden, in een flits
En op de uitslagen van Vrouwenparochie staat dat je 2e proef 170 hebt? Klopt dat? Anders sturen ze het straks ook verkeerd op naar de KNHS...
@Lisanne, niet leuk... vreselijk! sterkte!
Ik had 190 & 3e prijs met Lutske
Dat klopte idd, ik had een verkeerde coupon meegenomen. Ze zaten aan elkaar, alleen had niet gezien dat de andere van iemand anders was..
Maar gisteren had ik wel echt winst in Franeker
Jij had ook goed gereden! Super!