Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
X_Michelle_X schreef:Een vriendin van mij wil ook mee, heeft alleen net hiervoor lidmaatschap op gezegt, wil zich nu weer lid maken, maar dan kan nooit meer optijd die nummers binnenkomen (lidmaatschapsummer/combinatienummer... Hoe kunnen we dir t beste aanpakken nu?
heel stom van me!! -_-
http://www.inschrijfsysteem.nl/inschrij ... ver_id=121
xsannlove schreef:Wie gaan er allemaal naar de allround week t/m 20 jaar? Vind het best spannend want ga wel alleen Marja zal snel genoeg nieuwe mensen ontmoeten!![]()
Maar ik hoorde iemand over mijn KNHS moet je daar bij kunnen voor de inschrijving want ik ben mijn wachtwoord en gebruiksnaam vergetenheel stom van me!! -_-
xsannlove schreef:Wie gaan er allemaal naar de allround week t/m 20 jaar? Vind het best spannend want ga wel alleen Marja zal snel genoeg nieuwe mensen ontmoeten!![]()
Maar ik hoorde iemand over mijn KNHS moet je daar bij kunnen voor de inschrijving want ik ben mijn wachtwoord en gebruiksnaam vergetenheel stom van me!! -_-
listiglistje schreef:_coquette_ schreef:Weet er iemand trouwens een soort Bed and breakfast in de buurt van het KNHS centrum. Aangezien wij mogelijk ook op zondag komen en op zaterdag vertrekken. Omdat we 2,5 uur moeten rijden.
Waarom zou je zaterdag vertrekken, meestal ben je vrijdagmiddag voor 14.00/15.00 weg...
_coquette_ schreef:listiglistje schreef:Waarom zou je zaterdag vertrekken, meestal ben je vrijdagmiddag voor 14.00/15.00 weg...
Omdat degene die ons ophaalt moet werken op vrijdag.