Ik hoor steeds op tv dat het zo'n leuke, aardige jongen is. Al kan ik me dat ook niet helemaal voorstellen.
Heb geen problemen met Bolt. Daarin tegen sommige topsporters die mijn irriteren in gedrag.HUP GAY dan maar
superleuke foto's weer, vooral die van tafeltennis vind ik erg mooi qua foto op zich...ik vind het heel knap van Bolt, zo gemakkelijk als hij het doet lijken....maar het is wél een player en dat kan soms wat overdreven zijn naar mijn smaak
Marjoow schreef:Waarom remmen ze af voor de finish? krachten sparen voor de finale....dit is slechts inlopen
Omdat ze nog niet voluit gaan nu. En ze dan toch al weten dat ze bij de finale zitten, als ze al voorop lopen.
Xx_Joyce_xX schreef:Wie moeten er morgen allemaal voor Nederland?staat in de openingspost een link naar.
Ik mag Bolt wel ... vind 'm niet arrogant ... hij entertaint de boel en heeft er plezier in, prima toch Heel benieuwd naar de finale
furious schreef:Kan alleen niet vinden hoeveelste hij is geworden met zijn tijd.Bolt? Als ik het goed zie had hij de derde tijd.
Bolt derde ... maar die hield wel veel in op het einde ... vond Blake trouwens daarna niet zo heel soepel lopen?!
http://nos.nl/os2012/video/399359-bolt- ... visie.html''ik doe mee om te winnen, en meer ook niet''hoe arrogant, egoistisch en stom kun je zijn?nou zo dus!