[HK] Horse Event 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loiz

Re: [HK] Horse Event 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:28

Zo wij waren rond half 9 thuis, aardig door kunnen rijden en waren vlot weg gelukkig
Nog een oranje touwhalster gekocht en 3 pack sokken. Was een leuke maar lange dag!
Ivonka en Femke nog gezien, verder niemand eigenlijk.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:29

devon04 schreef:
Ik ben nog op de terugreis naar huis...
Horse event was weer helemaal leuk!
Zijn er mensen die toevallig nog foto's hebben gemaakt van onze Fell pony's?

Ik heb er een aantal van de defilé als die van jullie zijn tenminste.
Als je je mail geeft kan ik ze wel doorsturen na het bewerken.
Zijn geen Prof foto's (zover ben ik nog lang niet ) maar heb mn best gedaan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:30

Loiz schreef:
Zo wij waren rond half 9 thuis, aardig door kunnen rijden en waren vlot weg gelukkig
Nog een oranje touwhalster gekocht en 3 pack sokken. Was een leuke maar lange dag!
Ivonka en Femke nog gezien, verder niemand eigenlijk.

Ik heb jou ook niet gezien. := Ik heb alleen een KL polo gekocht en verder niets. :P

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:30

Yay, ik ben thuis! Eindelijk :') had een uur geleden al thuis moeten zijn maar stonden flink in de file.. Ben echt gesloopt nu. Foto's ga ik morgen mee bezig en spullen uitpakken ook..!

kassy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:31

De hond is uit de auto gehaald door zijn baas. Die heeft een proces verbaal gekregen

Bagheera_206

Jinte schreef:
Yay, ik ben thuis! Eindelijk :') had een uur geleden al thuis moeten zijn maar stonden flink in de file.. Ben echt gesloopt nu. Foto's ga ik morgen mee bezig en spullen uitpakken ook..!

Fijn dat je weer thuis bent. :(:) Ik hoorde al zoiets van Nikki.

Milan_lover

Moravita in actie met de Frederiksborgers op zaterdag :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:32

Oh en ik Heb nog een aardige blauwe plek over gehouden van Harrie de hengst :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:33

Hier ook zwarte voeten haha.
Richard gezien, voor de rest geen idee O,ja Lisa Dijk en natuurlijk bij Arnd bezig geweest.
En Evelien met d'r hafje.

Rassen heb ik er op ook op staan, vraag me af of het meisje op de fries ook op bokt zit?
Heb daar ook wat foto's van.
En die Z Fjord geweldig wat een mooi dier!

Ik ga maar eens druk bezig met de foto's!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:35

Zo, ook weer thuis na een super geweldig, megadruk, fantastisch Horse Event 2012! Heb echt genoten en ben vooral mega trots op mijn 2 geweldige paarden. De ene omdat hij gewoon is zoals hij is, altijd braaf, mewerkend en doet zijn uiterste best. 4 shows per dag is niet niets dus ik heb hem ook wat gespaard tijdens de demo's, niet teveel gevraagd. De andere, mijn 3jarige spaanse hengst omdat hij zich zo super, enorm super geweldig gedragen heeft! Donderdag middag hadden we ze al naar HE gebracht, vrijdag ochtend zag ik aan de vlekken en het stro in zijn staart dat hij lekker had liggen slapen die nacht. En nu was het ook te merken, hij was de laatste dag nog zo fris als een hoentje. Super braaf, focus bij mij, maar ook veel energie en super blij! Leuk dat hij ook zo heerlijk fanatiek met zijn bal aan de gang ging, keek halverwege even verbaasd naar het toegestroomde publiek maar speelde daarna weer lekker verder, kanjer! Ook applaus is na 3 dagen trainen geen issue meer en het inrij proces is weer een stapje verder na horse event, Topknol dus!!! <3 :D

Mochten er nog mensen foto's van ons hebben, ik zie ze super graag!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:36

Ik zag hem inderdaad met de bal spelen :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:36

was ook te zien dat jullie alledrie genoten Daniëlle. :D

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:38

Ook hier maar een oproepje voor foto's. Wie heeft er voor mij dartmoorponyfoto's en foto's van de NRPS vosmerrie?????
Ze staan weer lekker op stal, de kleine Puck lag net heerlijk te pitten, droomt vast van alle indrukken en hoe het is om een grote dartmoorpony te zijn in de demo. :+

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:39

Zijn hier toevallig nog mensen met foto's van de Freestyle Competitie aan de dubbele lange lijnen (Emiel Voest)? Was zaterdag om half 3 in de Showhal. Ik deed samen met mijn Haflinger mee. Op het losrijterrein ook makkelijk te herkennen omdat ik ernaast liep ipv erop zat.
Een vriendin van mij deed ook mee met haar appelschimmel pony, foto's van haar zijn ook altijd welkom :)

Heb al hele mooie foto's gekregen van Marjolijn (en er komen er meer) en een filmpje van Marlies, maar hoe meer foto's hoe beter :D

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:40

Amable schreef:
Zo, ook weer thuis na een super geweldig, megadruk, fantastisch Horse Event 2012! Heb echt genoten en ben vooral mega trots op mijn 2 geweldige paarden. De ene omdat hij gewoon is zoals hij is, altijd braaf, mewerkend en doet zijn uiterste best. 4 shows per dag is niet niets dus ik heb hem ook wat gespaard tijdens de demo's, niet teveel gevraagd. De andere, mijn 3jarige spaanse hengst omdat hij zich zo super, enorm super geweldig gedragen heeft! Donderdag middag hadden we ze al naar HE gebracht, vrijdag ochtend zag ik aan de vlekken en het stro in zijn staart dat hij lekker had liggen slapen die nacht. En nu was het ook te merken, hij was de laatste dag nog zo fris als een hoentje. Super braaf, focus bij mij, maar ook veel energie en super blij! Leuk dat hij ook zo heerlijk fanatiek met zijn bal aan de gang ging, keek halverwege even verbaasd naar het toegestroomde publiek maar speelde daarna weer lekker verder, kanjer! Ook applaus is na 3 dagen trainen geen issue meer en het inrij proces is weer een stapje verder na horse event, Topknol dus!!! <3 :D

Mochten er nog mensen foto's van ons hebben, ik zie ze super graag!

Ik heb ze zo juist geplaatst toppertje! Was enorm leuk je te zien en ik denk dat veel mensen het met mij eens zijn! *\o/*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:41

Ik weet niet of ik dit jaar van de dartmoor foto's heb. Wel een paar van de vos :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:41

Jup, foto's en filmpjes freestylecompetitie komen eraan :) Zal niet heel veel soeps zijn, maar het is wat!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:43

Ben weer thuis :wave:

Heb even met Anky staan praten en uiteraard op de foto, hahaha :=

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:45

Leuk Celiien, ik ben Anky helaas niet tegengekomen..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:46

Celiien, jij ging vragen aan mij of je mocht bokken haha :Y) (toen ik zei dat je het krukje ook nog mocht hebben :P)
Ik vond het erg leuk! Amable, uiteraard heb ik ook foto's gemaakt van jou en je paarden (terwijl ik kwijlde) :') Zal ze zo plaatsen!

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:47

Ik ben heeeeel benieuwd naar foto's van de trail clinic.
Als deelneemster kan ik zeggen dat het erg leuk was. Natuurlijk (te) kort, maar leuk om eens wat anders te doen als "dressuurprikjes". ;)
Ook ik wil hier stiekem even een compliment aan mijn paard Sjapoer geven. Hij keek nergens van op of om. En liep (in verband met een afzetting) heel rustig en relaxt na de clinic tussen de complete mensenmenigte door met mij erop. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was :D. Topper!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:48

Haha, thanks! Ik ben heel benieuwd naar alle plaatjes, maar ik ga zodadelijk sowieso heerlijk slapen en nagenieten van die super paarden van me. Ben zo ontzettend blij met en trots op ze <3

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:48

Milan_lover schreef:
Jup, foto's en filmpjes freestylecompetitie komen eraan :) Zal niet heel veel soeps zijn, maar het is wat!

Helemaal niet doorgehad dat jij er ook was! Ben je volgend jaar weer van de partij met de voorrondes? :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:50

Josien_ schreef:
Ben weer terug van HE, was echt super leuk :D !
Heb veel clinics etc. van Lammert Haanstra gezien, maar ik was telkens afgeleid door zijn mannelijke teamlid :~ <<)

Haha mee eenssssss! Maar ik heb gelukkig ook nog wel wat opgepikt. :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:50

@Marjolijn: Ik heb jou dan stiekem dan toch nog gespot. Ik herken je nu door je groene shirt en vanuit welke hoek jij de foto van mij hebt genomen. :)