Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
devon04 schreef:Ik ben nog op de terugreis naar huis...
Horse event was weer helemaal leuk!
Zijn er mensen die toevallig nog foto's hebben gemaakt van onze Fell pony's?
Loiz schreef:Zo wij waren rond half 9 thuis, aardig door kunnen rijden en waren vlot weg gelukkig
Nog een oranje touwhalster gekocht en 3 pack sokken. Was een leuke maar lange dag!
Ivonka en Femke nog gezien, verder niemand eigenlijk.
Amable schreef:Zo, ook weer thuis na een super geweldig, megadruk, fantastisch Horse Event 2012! Heb echt genoten en ben vooral mega trots op mijn 2 geweldige paarden. De ene omdat hij gewoon is zoals hij is, altijd braaf, mewerkend en doet zijn uiterste best. 4 shows per dag is niet niets dus ik heb hem ook wat gespaard tijdens de demo's, niet teveel gevraagd. De andere, mijn 3jarige spaanse hengst omdat hij zich zo super, enorm super geweldig gedragen heeft! Donderdag middag hadden we ze al naar HE gebracht, vrijdag ochtend zag ik aan de vlekken en het stro in zijn staart dat hij lekker had liggen slapen die nacht. En nu was het ook te merken, hij was de laatste dag nog zo fris als een hoentje. Super braaf, focus bij mij, maar ook veel energie en super blij! Leuk dat hij ook zo heerlijk fanatiek met zijn bal aan de gang ging, keek halverwege even verbaasd naar het toegestroomde publiek maar speelde daarna weer lekker verder, kanjer! Ook applaus is na 3 dagen trainen geen issue meer en het inrij proces is weer een stapje verder na horse event, Topknol dus!!!![]()
Mochten er nog mensen foto's van ons hebben, ik zie ze super graag!