Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Applelover schreef:wollewaps schreef:
Oeeeeeeeee die ES stripeDie moet ik dus ook!!!
Welke kleuren lagen er allemaal? Ik wil graag die bruine die op de folder staat met de extra aanbiedingen(Niet helemaal zichtbaar), was die er? En van de Anky dekjes? Heb je daar wat van gezien? Zoja welke kleuren zijn daarvan? Enorm veel Sorry voor de irritante hoeveelheid vragen, ik zou er zelf ook kriegel van worden
maar ik wou dat echt even weten want als er niks is dan ga ik ook niet naar tentenkamp.
)En die Anky Orchid, is dat meer felroze of meer paarsachtig? Want felroze heb ik al van QHP en dan vind ik het een beetje stom om precies dezelfde te kopen
Die bandages zijn ook wel jammer, was van plan om met een setje thuis te komen(ja ik ben ook setjes verslaafd
)Maar echt bedankt voor de reactie, dan kan ik me er een beetje iets bij voorstellen waar ik mee thuis kan komen
Applelover schreef:bamsy schreef:Oja ik heb trouwens wel zon tas gekregen kon zelfs kiezen welke kleur!
Wat voor tassen zijn dat dan en wanneer krijg je ze?
Drico schreef:Ahhhh, rotzooii
Dan maar nog ff een jaartje wachten en volgend jaar toch maar weer gaan

ShauniBef schreef:Drico schreef:Ahhhh, rotzooii
Dan maar nog ff een jaartje wachten en volgend jaar toch maar weer gaan
Tadaa
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4019_o.jpg

. Hij is maar iets van 2 cm kleiner dan de Full, hij past zelfs op mijn schimmel haha
iemand zou voor mij een anky setje meenemen, maar die is het zogenaamd vergeten
balen want ik zou eerst mee gaan, maar omdat ik met gescheurde enkelbanden zit gaat dat niet
Skessa_ schreef:Drico schreef:Die zal mijn IJsje dan ook wel passen![]()
Als ik Full zou nemen zal die eronder verzuipen..
Ik heb altijd Full dekjes voor mn IJslander, past prima hoor

Applelover schreef:bamsy schreef:Oja ik heb trouwens wel zon tas gekregen kon zelfs kiezen welke kleur!
Wat voor tassen zijn dat dan en wanneer krijg je ze?
Hihi)