Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waterbakken vind ie wel altijd spannend in het begin als ze "nieuw" zijn

MartineC1711 schreef:Bonny_CT schreef:ik heb er ook echt zin in, 2 jaar als recreatieleiding geweest en nu dan zelf. Wil wel op een rustige kamer dat ik ook echt kan slapen als ik dast wil. Heb dat wel nodig. Ben overigens ook 25. Al meer die week 3 gaan? Er gaat nog stalgenootje van 22 mee en 1 van 49
Vind het persoonlijk ook jammer dat je met meerderen op een zaal slaapt, heb liever m'n eigen plekkie. Maar ach, we overleven het vast wel weer... Twilight1 schreef:@shaar, ik heb jou ook op hyves maar kan me even niet bedenken waarvan ik je ken haha,
je kent mijn nichtjes misschien van voltige?
als ik die foto's zie van dat crossen word ik een beetje zenuwachtig haha,
heb alleen nog maar balkjes gelopen maar daar is die al onhandig in laat staan zulke enge grote hindernissen haha maarja we kijken wel hoever we dan zijn
Iig voor het crossen 2, want denk dat ik met keuzeles ook wil crossen.

_Amigo schreef:Ik denk 4, niet dat ik ze allemaal gebruik, maar ik maak alles nogal snel vies..

Ik ga ook geen dekens meenemen en thuis heeft hij ook geen peesbeschermers om in de wei, ik vind het ook niet erg als hij 5 dagen op stal staat, thuis staat hij toch altijd buiten