Iris82 schreef:Ik vind het superfijne shirts trouwens! Krimpen niet in de was en hebben een prima pasvorm. pssst... nog 1 nodig? *wink wink*
haha Hopelijk past het of iedereen zal wel buiten staan Zijn alle paardenspullen nou eigenlijk goedkoper op HE of niet?
Jilletje schreef:heeeeel druk!!! want ik ben er Dan lossen we gewoon een schotje... is het zo weer rustig...ORDE... ORDE... OOOORDDEEEEE *Pang* Sorry marlies
Bellatrix schreef:Ik werd gevraagd en zei ja dus ik wilde filmen. En als je niet wil, is altijd de eigenaresse van de camera er ook bij!
Weetikveel.... niet gevraagd want ik heb jou... zij besloot later mee te gaan De camera is van haar vader. desnoods wisselen jullie na 15 minuutjes?
Verdomme, leuke vriendin.. zegt nu dat ze niet kan.. wrm zeg je dat niet 2 maanden terug al dan.. Twijfel nu of ik alleen zal gaan..
Loiz schreef:Verdomme, leuke vriendin.. zegt nu dat ze niet kan.. wrm zeg je dat niet 2 maanden terug al dan.. Twijfel nu of ik alleen zal gaan..Gewoon gaan!!Sluit je bij mij aan...
Tja maar wil zondag En heb dan geen vervoer.. moet ik met de trein, ben nog nooit alleen met de trein geweest