Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sukidayo schreef:CielitoLindo schreef:respect dat ze het proberen maar ze moeten niet meedoen als ze er nog niet aan toe zijn, ook al heb je een paard als Jumpy aangekocht
je leert het best toch door te doen? ik vind het mooi dat ze dit mogen meemaken, de paarden overleven het wel hoor..de drama...
de ruiters worden vast wel beter...geef ze de tijd en kans om te oefenen...over 4 jaar is het weer een ander team
Ingeltje schreef:Weet iemand hoe Juan Andres Rodriguez met Orestus VDL gesprongen heeft? Hij moest als 6de starten zie ik op de startlijst. Paard is namelijk een volle broer van ons paard en we zijn nogal benieuwd hoe die het gedaan heeft! Ze komen uit voor Guatamala
topsylover schreef:Waar haalt hij die 4 fouten vandaan?
Manon88 schreef:Ingeltje schreef:UITSLAGENLIJST!!!Weet iemand hoe Juan Andres Rodriguez met Orestus VDL gesprongen heeft? Hij moest als 6de starten zie ik op de startlijst. Paard is namelijk een volle broer van ons paard en we zijn nogal benieuwd hoe die het deed! Ze komen uit voor Guatamala
DraakjeII schreef:Ingeltje schreef:Weet iemand hoe Juan Andres Rodriguez met Orestus VDL gesprongen heeft? Hij moest als 6de starten zie ik op de startlijst. Paard is namelijk een volle broer van ons paard en we zijn nogal benieuwd hoe die het gedaan heeft! Ze komen uit voor Guatamala
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/INF/EQ/C73SD/EQX002201.shtml#EQX002201
CielitoLindo schreef:Nog 3 ruiters en dan komt Angelique
jori_X schreef:China heeft trouwens wel heel constant gepresteerd
Henkjan schreef:CielitoLindo schreef:Nog 3 ruiters en dan komt Angelique
Ze kwam toch als 2e na de pauze?
Cherellee_ schreef:Waar kijken jullie? op tv wordt niets uitegezonden toch?