[HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: [HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:06

Ik wil liever geen whatsappgroep. :o

Ik vind het hier prima!

Dan kunnen we dit topic gewoon als huiskamertopic maken :D

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:07

whatsapp vind ik prima hoor!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 05:33

Ik heb een hekel aan groepsapps dus daar pas ik voor.

Maplewood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 05:42

Als dit topic kan blijven bestaan op het besloten stuk dan heeft dit mijn voorkeur boven groepsapp.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 09:23

Ja dit topic voldoet toch prima? in een app ga je gelijk zo over elkaar heen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:27

Als dit topic idd besloten blijft staan blijf ik ook meekletsen.

Hier gaat het zo-zo. Ik heb me inmiddels ingeschreven bij de woonstichting om een ander huisje te zoeken. Nog geen idee hoe ik het moet gaan doen, hoe we de verdeling van kleine kabouter gaan doen.

't staat ook in m'n blog maar ik ben verliefd geworden op iemand (een collega nota bene) en ik had gehoopt dat dat wel een beetje over zou gaan maar dat ging het dus niet. Ben d'r niet mee naar bed geweest ofzo hoor maar goed het is dus wel uitgekomen en het resultaat is nu dus zelfs dat Pieter en hij vanavond een biertje gaan doen. :| weet nog niet wat ik daarvan moet vinden maar goed. Heb het idee dat ze nu beide even moeten laten zien hoe groot hun piemel is en dat is prima. Mijn hart is letterlijk verscheurd want ik hou absoluut van Pieter, maar ik denk dan ook in m'n achterhoofd 'ik ben niet voor niets verliefd geworden op iemand anders, dat betekent dat hier iets niet goed zit'. Pieter slaapt nu al een week in Ouddorp, vannacht voor het eerst thuis en wel geknuffeld. Maar m'n eerste gedachte vanmorgen was toch echt 'ik moet mn eigen plek hebben'. Heb ook nooit op mezelf gewoond, van thuis wonen gelijk hier ingetrokken. Is ook niet goed denk ik. Maar moet nu zo veel regelen. Kinderdagverblijf, huisje zoeken, nu als de sodemieter sparen ook voor inrichting (want met een kind heb je geen spaargeld) en de vaste lasten lopen nu ook door.

Dus mijn hoofd ontploft een beetje en m'n hart huilt. Daar komt 't op neer.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:32

Ah wat een rottige situatie :(
Ik ben toen ook verliefd geworden op een ander en heb het daarna uitgemaakt. Is gewoon rot.
Voelt die collega ook wat voor jou?
Hoop dat je woonruimte vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:49

Die collega is dusdanig hotel de botel van me dat ie inmiddels in scheiding zit.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:54

Hmm ok. Gaan jullie het proberen samen of eerst even laten bezinken en alles regelen wat betreft je zoontje?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:54

Oohh jeej Rachelle, alles gaat helemaal niet lekker daar dus! Jeetje.. Met je kleine kabouter gaat helemaal goed komen.. Als je ook maar aan jezelf probeerd te denken! Dat je je zelf niet helemaal kapot maakt.. al klinkt dat nu best gek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:00

Ik heb sowieso afgelopen week nu ijskonijn gespeeld. Even helemaal niks. Ga nu het huisje zoeken voor mezelf en voor Wouter. Sta nog wel met 1 been in deze relatie maar collega is al een stuk verder en gaat er 150% voor, ik ben zo ver nog niet maar dat komt ook omdat Wouter nog zo klein is. Heb sowieso gezegd dat k absoluut niet van de ene relatie de andere in wil duiken en dat ik het ook een beetje verplicht ben om eerst te kijken of ik alles aan deze relatie heb gedaan. Maar dan wel van een afstand, dus eerst 'even' op mezelf.
Bijkomend lastig iets is dat hij ook al 2 kinders heeft. Schatten van kinderen absoluut, maar ik denk dan bij mezelf man ik ben net aan m'n eigen kind gewend.. Krijg ik er nog 2 bij...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:08

Je blog komt wel binnen zeg..

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:19

Ik zou eerst gewoon lekker alles voor jezelf oplossen, dus zorgen dat je een eigen plek hebt, zorgen dat de voogdij duidelijk op papier staat, en dan pas gaan denken aan iets beginnen met die collega..
Maarja, ik voel natuurlijk niet hoe verliefd jullie zijn..
Hoe dan ook onwijs sterkte Y;(

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:28

Dat is ook wat Rachelle.. heb je een nieuwe job en een kleine tijd later ligt je leven overhoop. Hoe staat je huidige partner erin? Ik weet hoe het is om alleen een kleine op te voeden en vind dat enorm heavy! Ik hoop dat je met Pieter eruit komt en alles netjes kan regelen voor Wouter, maar vergeet jezelf ook niet.
Vanaf hier wel enorm veel sterkte met deze rollercoaster van emoties.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:22

Jeetje Rachelle, Jouw blog.. Onwijs goed geschreven, met zoveel gevoel, emotie.. Als hij langer was moest ik zeker weten een traantje wegpikken.. Maar wauw.. Hij grijpt zoals Selina zegt enorm aan!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 00:08

Heel veel sterkte Rachelle. Je hebt mijn nummer dus als je je ei kwijt moet mag je altijd een berichtje sturen!

Ik ben zo trots op mijn pony <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:56

Knappe poowny!

Honderd gesprekken zowat later.. En heb collega verteld dat ik heel verliefd ben, maar voor m'n gevoel niet alles eraan gedaan heb om het te laten werken en dat dus eerst wil proberen. Sinds dat eruit is gaat het tussen mij en Pieter wel een heel stuk beter. Natuurlijk afwachten hoe dat zich houdt maar zo positief naar elkaar zijn we in maanden niet geweest.

Resulteerde echter wel in collega die in het ziekenhuis kwam want die ging blijkbaar helemaal out en in elkaar gezakt later op de avond en ondanks dat ik aan heb gegeven dat ik, om het een eerlijke kans te willen geven, nu even geen intensief contact kan en wil hebben word ik zowat gestalked. Klinkt misschien overdreven en logisch omdat je toch verliefd bent maar 's avonds 34 appjes ontvangen is niet grappig := Dus dat wordt nog wat morgen op werk.. Heb wel besloten dat ik wel ga uitkijken naar een andere baan want ik ben bang dat dit niet houdbaar gaat blijven. Dus we gaan 't meemaken. Het heeft mij en Pieter dus gek genoeg wel heel veel goeds gedaan. Blijkbaar was dit nodig, k weet alleen niet hoe :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:26

Fotografen onder ons; zit eraan te denken een simpel reflectiescherm te kopen.
Voor degene die er een hebben, ondervinden jullie er veel voordeel van? is t t waard?

Sorry rach dat we niet meer hebben gereageerd! hoe gaat het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:51

Wat voor reflectiescherm ben je naar op zoek Amke?
Ik heb er nog een, een ronde, zo'n 5-in-1 ding en gebruik 'm niet. Mag wel weg want ik ga toch niet meer actief fotograferen :')

Hoef je geen sorry voor te zeggen gek :*
Gaat nu oke. We (pieter en ik) zijn aan het kijken voor een ander huis. Weg uit dit huis, weg van de voorgaande ellende en schone/nieuwe start. Collega heb ik heel duidelijk gemaakt na in totaal 158 appjes te hebben ontvangen en nadat ie zelfs Pieter ging appen met de vraag waarom ik hem negeerde dat er geen plek is voor hem en dat hij me nu écht met rust moet gaan laten.

Komt er inmiddels wel op neer dat ik (niet alleen hierdoor hoor, zijn wat meer factoren wel die meespelen) op zoek ga/ben naar een andere baan. Maar dat komt ook omdat er zó veel mis gaat op werk dat het niet grappig is.

Ik krijg geen vrij voor een doktersafspraak bijvoorbeeld en dan krijg ik te horen 'ja dan moet je je afspraak maar verplaatsen'.. Eh.. Die afspraak staat al een jaar geplanned.. Nog 'ff...

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:02

Anke, ik heb er ook een op de fotofair gekocht, maar gebruik hem amper...

Wat vervelend Rachelle! Hopelijk snel iets nieuws!
Ik ben ook al 1,5 maand opzoek naar ander werk, zit nu ruim een maand thuis en ik verveel me dood..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:50

Hoop het ook.

Heb me net door de spanningen wel ziekgemeld. Krijg ik de sneer 'je weet wel dat dit je je baan kan kosten he?'... Eehh... Ziek is ziek.. Ben gewoon op..

En 10 minuten later zijn al m'n vrije dagen afgekeurd. Toeval? Ik denk het niet..

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:52

Nou daar wil je dan ook gewoon niet meer werken lijkt me nee, zelfs zonder deze situatie..
Heel veel succes met zoeken naar iets anders!

zoek gewoon het aller simpelste, inderdaad zo'n ronde, zat naar deze te kijken:
http://www.kamera-express.nl/product/12 ... 80cm-rond/
Hoeveel zou je dr voor willen hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:55

Voor de verzendkosten stuur 'k m naar je toe hoor :') Ding ligt hier weg te muffen in de kast..

Nee ben d'r ook echt helemaal klaar mee.
Gisteren een shift van 9 uur gedraaid en door 5 klanten verrot gescholden. En dan verwachten ze dat je daar een sale uit haalt. 1 knulletje was uit bouwjaar 1994.. Niet om het een of ander maar laat me niet voor trut uitmaken door een knaap die 2 jaar jonger is.. Kom op zeg..

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:02

Wat?! hoezo gingen ze je uitschelden dan? dat slaat toch werkelijk nergens op?!

super lief ik stuur je even een pb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:06

Ja klanten die boos zijn.. En ik snap het wel.. Maar als je niet door een kredietcheck heen komt helpt het echt niet als je me gaat uitschelden :+

En kan het op zich wel hebben.. Maar in combinatie met de slechte werksfeer, nare teamleidster en het feit dat al m'n vrije dagen afgekeurd worden en ik nu dus afspraken moet gaan verzetten maakt dat ik echt bij mezelf denk.. Krijg de pleures maar..

Voor 8 euro per uur laat ik me niet als een hoop stront behandelen..