Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

germie schreef:Oh ja, ik had gisteren heel fanatiek 10 zakjes met paardensnoepjes meegesneakt, van die gratis zakjes. Allerlei smaken. Nou, mijn paard lustte alleen de standaard vanille. De rest heb ik maar aan het weidegenootje van m'n paard gevoerd. Ik koop normaal ook nooit paardensnoepjes, een zak biks beloont net zo goed en krijg je veel meer kg's voor je geld. En mijn paard is het er kennelijk mee eens. Banaan, wortel, bosvruchten, enz zijn kennelijk niet aan haar besteed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
  mijne lust dat namelijk wel                                                         
 Ik heb praktische dingen nodig die ik eigenlijk niet leuk vind om te kopen, dus dan wil ik geen leuke dekjes zien, haha.                                                         
                                                         Maaike_Kealy schreef:Kan iemand mij vertellen wat het adres is van P10, kan het op hun site niet vinden.
Mijn lijstje;
Eskadron Cotton Capri
Peesset roze
Springschoenen roze
Halster (leer)
Handschoenen
Rijbroek
Lak neusriem
Neusriem bontje
Dekentas
Vliegenspray
Antiklit
Zadeltassen
Snoepjes
moet het alleen nog sorteren van nodig naar hebberig
 Verder Eskadron halsterset voor 20 euro en zwarte rijhandschoenen met blingbling voor 16 euro. Woensdag ga ik weer en dan neem ik equisafe beenbeschermers mee en springschoenen. Shows daar waren ook de moeite waard om naar te kijken (konden we gelijk even onze voeten rust geven haha)                                                         

Toen wij 3 uur binnen waren hadden wij hal 1a tot aan 5 gezien, dus nog niet eens de helft. Maarja k ga sowieso altijd twee dagen omdat k lekker op m'n gemak wil kunnen kijken en rondlopen, heerlijk!