Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet hoe je je voelt, hopelijk komt hij er snel weer bovenop. Succes met Nick oppakken. Is mss wel het handigste nu, gezondheid van je paard gaat voor he. Daar heb ik ook voor gekozen. Sla dan liever een jaartje over
Paard heb je langer nodig, dan zo'n instructieweek. Maar jij hebt wel het geluk dat je nog een extra paardje hebt waar je toch mee kan gaan, ik zou dan dat doen.
Zal wel gezellig vrijdag worden.
Met haar hoefje gaat het gelukkig goed!!
Tis wat met die paarden.
Dus de voorbenen eens naar achter getrokken: rechtervoorbeen ging helemaal naar achter en linkervoorbeen maar half, Advies van DA osteopaat. Zij bleek dus 1e rib en borstbeen niet goed te hebben zitten, dat was de oorzaak. Gelukkig niks aan de pezen. Hoop dat je het zo ook mss kan oplossen, anders ben je verder van huis...... Zou Wyron niet meenemen, stel hij loopt weer goed, loopt hij daarna op de instructieweken weer niet goed, dan sta je daar. Dan kan je beter met Nick met volle moed erheen gaan.
Er is nog wel vaker instructieweek, dan volgend jaar zonder blessures
Dat hoop ik voor mezelf ook.
En dan volgend jaar met de jongste. Ga je hem zelf inrijden? Dan krijg je wel een goeie band en leer je ook meteen de streken als die eens iets doet
is wel handig, heb je profijt van
Ik ken alle trucjes van Cavella, als andere erop gaan en ze trekt de trukendoos open dan liggen ze er meteen naast.
Agh we gaan het rustig oppakken, wil hem iig deze zomer zadelmak hebben als hij het toelaat.
Krijg je ook een goede band met hem
En rustig aan zeker.
In de wei zijn ze meestal erger met gek doen. Cavella kan in de wei ook tekeer gaan maar onder het zadel valt het reuze mee. Oke ze heeft wel eens de buien die ze op de wei heeft maar met en met leer je het heel goed uitzitten

spannend!! Nu komt het echt dichterbij!
maar dat wordt vast ook steeds beter
Knap paard, ben echt trots op hem! Als je bekijkt waar we vandaan zijn gekomen, hadden veel mensen volgens mij niet verwacht dat hij ooit nog zo zou gaan lopen
Maar moet nog even overleggen. Je kunt daar toch overnachten, moet je daar gewoon een mailtje voor sturen oid?
Hopen dat het niets erg is...
Ik wil trouwens ook al op zondag komen, heb gisteren een mailtje gestuurd naar de KNHS, maar nog niets terug gehoord.
Waarschijnlijk is dat voor áls er een keer op gras gereden wordt (ook nog nooit gehad) of met de cross.. Zou ze voor de zekerheid wel meenemen maar reken er maar op dat je ze niet gebruikt
Zal ook nog wel even met m'n hoefsmid overleggen!