Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Afgelopen zondag zijn wij dus voor het eerst weer op pad geweest.
De laagste punten ooit, hihi
Ik heb dus eerder hoger gescoord in een proef waarin we extra onderdelen in galop hebben uitgevoerd en waarin Esta zich omdraaide, omhoog kwam en ongevraagd achterwaarts ging, omdat ze erg kijkerig was. Bijzonder
De proef toonde te gehaast en ze vond het paard overactief, ofwel loperig. Voor de gangen hadden we respectievelijk een 5, een 6 en een 5 (zonder commentaar) en voor de impuls een 5 (loperig)
Voor de galoponderdelen rechtsom (aanspringen, een volte in galop en de overgang terug) hadden we driemaal het cijfer 4
Dit vond ik persoonlijk best streng beoordeeld. Esta sprong vanuit het doorzitten in de goede galop aan, galoppeerde braaf een volte (niet tegen de hand) en kwam daarna tussen de juiste letters terug. Het commentaar was dat ze meer controle wilde zien.
Sharona95 schreef:Haha super dat je toch zulke goede punten had!!
Dankjewel JNfotografie! Jou kennen we nog niet volgens mij!
Hoe ging het mette?
Netjes ultimoo!
Ik deed vandaag me op outdoor barneveld voor de selectie van de kring! Suuper fijne eerste proef gereden, tweede ging minder. Uiteindelijk 4e en 5e van de 30 deelnemers met 187 en 189!
Ben echt heel trots, het was er best groot, speakers, hokjes, vrachtwagens die langs kwamen rijden!

Iedereen mooi fanatiek met de wedstrijden!
.

Heel veel aan het schakelen op zit en veel aangalloperen en terug. Hij werd er wel onwijs heet van! Maar het kan ook zo'n dooie zijn dus was wel grappig... 
Winner91 schreef:Heb vandaag voor de lol een onderling wedstrijdje met mijn 3 jarige Baileys.

Dus maar even rustig doortrainen! Foto van vanmiddag met longeren van mijn 4 jarige: