geld is gepind, morgen nog mn broodjes smeren en dan die kant op.
ik weet dat goedhard er dit jaar niet staat maar weet iemand of er een stand is met endurance-spullen? biothane hooffstellen e.d..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Troelaatje schreef:oh, na al die foto's te hebben gezien heb ik nog meer zin in morgen! we zijn er voor 10 uur ivm met de groepskorting.![]()
![]()
![]()
ik weet dat goedhard er dit jaar niet staat maar weet iemand of er een stand is met endurance-spullen? biothane hooffstellen e.d..
Suus___ schreef:Maureen95 schreef:Oja borsttuigen zoek ik ook. Maar aangezien ik maar een budget van 30 euro heb zal ik wel niet veel kunnen kopen.
Je weet dat je budget dat al op is als de entree en parkeerkosten eraf zijn?
Wij hebben een heerlijk weekend gehad, lekker geshopt.
Menzweep
Western laarzen
Western hoed
Hymalaya steen
Vliegenspray atex
Gloss atex
Shampoo
Hoefcreme
Springschoenen
Snoepjes (zelf scheppen)
Volgens mij was dat t
Zucchero schreef:Troelaatje schreef:oh, na al die foto's te hebben gezien heb ik nog meer zin in morgen! we zijn er voor 10 uur ivm met de groepskorting.![]()
![]()
![]()
En die stond juist bovenaan mijn lijstje!!
Cemlys schreef:Veel leuke dingen gezien. De stapmolen met water was mijn favoriet maar hij was niet in de aanbieding en paste daarbij toch niet in mn tasvoor de rest een grote grooming bag van eskadron en 2 kaartjes met kooltekening van de 2 honden die ik heb. Haha. Vet weinig dus maar met mss volgende maand een nieuwe aanwinst was dit mijn afspraak
antje_vip schreef:antje_vip schreef:Ik ben gister geweest, leuke koopjes: Scapa dekjes 50% korting, HV polo dekjes voor €25.
Ik heb helaas maar de helft van de beurs kunnen zien, omdat mijn geld op was
Mijn buit:
- PK rijjas €20
- HV polo dekje + gratis tas
_ nog een dekje
- 3 flessen powerphaser antivlieg
- springschoenen voor €8
- BR rijlaarzen €60
- paardensnoepjes 1 kg €3,50
- gratis tijdschriften
Hier een foto van mijn spulletjes...
[ Afbeelding ]