Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Nooor_ schreef:Zoooo ik ben ook weer en half uurtje huis.
Omdat het een aantal pag. terug over aanspreken ging: Ik had het echt pas na een tijdje door toen Richard mij aan probeerde te spreken
En maar zwaaien met zn handen en ik het maar niet zien
Of jij wilde mij gewoon niet herkennen...
pluisje88 schreef:Josien_ schreef:Ben weer terug van HE, was echt super leuk!
Heb veel clinics etc. van Lammert Haanstra gezien, maar ik was telkens afgeleid door zijn mannelijke teamlid![]()
Ik heb hem een aantal minuten van dicht bij kunnen bekijken, hij was mijn hond aan het kriebelen![]()
En idd. Je hebt gelijk!
xlisza schreef:Trouwens nog iets geks.
Werd vandaag omgeroepen dat er een hond in n auto zat en dat er een raam werd ingetikt mocht de eigenaar de hond er niet uithalen.
Heeft iemand hier misschien nog iets van gehoord en of de hond daadwerkelijk is opgehaald door de eigenaar?
xlisza schreef:Nee dat vond ik ook al lifaya!
Hoop dat t nog goed is gekomen iig met de hond, want zn auto is binnen no time bloedheet van binnen door de zon!
Oh apart een loslopende hond zonder baasje op t terrein, hopelijk was ie niet weggelopen oid.
xlisza schreef:Trouwens nog iets geks.
Werd vandaag omgeroepen dat er een hond in n auto zat en dat er een raam werd ingetikt mocht de eigenaar de hond er niet uithalen.
Heeft iemand hier misschien nog iets van gehoord en of de hond daadwerkelijk is opgehaald door de eigenaar?
Mjetterd schreef:Nog even een foto spammen, omdat iedereen de riddershow zo leuk vond!
Ze reden echt heel dicht naast elkaar
[ Afbeelding ]
delerium schreef:Vanuit de lounge; het is nog steeds best fijn weer. De mensen van Horse Rescue Fire Team zijn dingen aan het vertellen die ik niet wil hoeven toepassen. Ooit erbij stilgestaan dat je bij een stalbrand de deuren en ramen moet openen? Het voelt verkeerd, het verergert vuur. Maar het is de enige manier om zuurstof binnen te krijgen en de rook weg te krijgen. Anders kun je je paard niet eens meer vinden in zijn stal... En zonder zuurstof is er ook niet veel tijd... Ik wist het iig niet, en nogmaals: ik wil het niet moeten weten. Maar het is nodig... you never know.
Ondanks deze serieuze zaken maken we ons klaar voor de finale: ook aan 3 dagen Horse Event komt straks een einde. En de slotjurering van Bokt belooft iets bijzonders te worden. Iets heel bijzonders! Meer dan de moeite waard.
Heb je de vorige dagen nog niet gejureerd? Mooi moment om het te doen, want nog maar even de laatste proef komt eraan!
studiemiep schreef:ik heb vast bokkers gesproken maar ik zou niet weten wie.
PS mocht er iemand foto's hebben van zondag 9 september van mijn paard bij annemarie van der toorn stuur mij dan aub een PBtje?